|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
وزیرسابق جوانان لبنان: اسرائیل درصدد تخریب آتش بس سوریه است/عرب ها درمواضع خود تجدید نظر کنند
 وزیرسابق جوانان لبنان: اسرائیل درصدد تخریب آتش بس سوریه است/عرب ها درمواضع خود تجدید نظر کنند

« فیصل کرامی» وزیر سابق ورزش و جوانان لبنان تاکید کرد: اکنون که اسرائیل به طور مستقیم وارد عرصه نظامی و سیاسی تحولات سوریه شده و آشکارا به گروه های مسلح برای تخریب آتش بس ناشی از توافق روسیه و آمریکا کمک می کند،کشورهای عربی باید در مواضع متناقض خود در خصوص بحران سوریه تجدید نظرکلی و همه جانبه کنند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از تلویزیون الجدید لبنان، فیصل کرامی خاطرنشان کرد: از همان ابتدای بحران سوریه برای ما روشن بود که تلاش عده ای برای ویران کردن ، تجزیه و تقسیم سوریه تنها با هدف خدمت به رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: بعید نمی دانیم که رژیم صهیونیستی نقش برنامه ریزی و عملیاتی را در تحولات و بحران چند سال گذشته سوریه داشته است.

وزیر سابق ورزش و جوانان لبنان تاکید کرد: ما در این چند سال فریب نخوردیم و موضع سیاسی ، اخلاقی و دینی ما در قبال بحران سوریه و درگیری های در این کشور شناخته شده است.

**هشدار به مهره های آل سعود در لبنان

به گزارش دیگر ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد ، فیصل کرامی به « سمیر جعجع» رئیس حزب « نیروهای لبنانی» هشدار داد و به او توصیه کرد که از « موج سواری در پرونده های اهل سنت لبنان از جمله مسائل شهر طرابلس در شمال این کشور » خودداری کند.

وی موج سواری های جعجع را نهایت وقاحت توصیف کرد.

وزیر سابق ورزش و جوانان لبنان همچنین از مواضع « فواد سنیوره» رئیس فراکسیون المستقبل در پارلمان این کشور و دیگر مهره آل سعود در لبنان در خصوص پرونده ترور شهید « رشید کرامی» از نخست وزیران پیشین لبنان ابراز تعجب کرد و گفت: هرگز از سنیوره نخواسته ایم از طرف ما اعلام موضع کند.

فیصل کرامی خاطرنشان کرد: کمترین انتظاری که از سنیوره داریم، سکوت است.

وی تاکید کرد:همه می دانند اهل سنت لبنان با قاتل رشید کرامی با وجود روابط سیاسی با جعجع، سازش و تسامح نمی کند.

سمیر جعجع متهم اصلی ترور رشید کرامی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین