|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
»
کد خبر: ۱۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
رئیس جمهور روسیه با اشاره به توافق اولیه ایران و گروه ۱+۵ در ژنو تاکید کرد این توافق باعث شد که ما به حل یکی از سخت ترین توافقات در سیاست جهانی نزدیک شویم.
شبکه روسیاالیوم گفت: توافق اولیه با ایران منجر به نزدیک شدن حل یکی از سخت ترین قراردادها و توافقات در سیاست جهانی شده است.

ولادیمیر پوتین در ادامه افزود: نتایجی که در ژنو حاصل شده است به نفع همه جهانیان است.

وی اعلام کرد که توافق ایران با گروه 1+5 در ژنو روی تحولات بین المللی بویژه خاورمیانه تاثیر گذار است.

رئیس جمهور روسیه همچنین تاکید کرد که توافق حاصله نشان می دهد تحرکات و اقدامات جمعی و احترام متقابل در مشکلات و بحران های بین المللی نقش زیادی دارد.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز امروز اعلام کرد که توافق ایران و گروه 1+5 در ژنو بر سر برنامه هسته ای این کشور به طرح ارائه شده ولادیمیر پوتین بر می گردد.

'سرگئی لاوروف'، وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که در توافق انجام شده ایران و گروه 1+5 بر سر برنامه هسته‌ای این کشور همه سود بردند و هیچ کس بازنده نیست.

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که توافق انجام شده ایران و گروه 1+5 بر سر برنامه هسته‌ای این کشور تاثیر مثبتی روی بحران سوریه و برگزاری کنفرانس 'ژنو2' دارد.

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که اصل توافق گروه 1+5 و ایران به طرح ارائه شده ولادیمیر پوتین بر می‌گردد و توافق به این معنا که ما با ضرورت به رسمیت شناختن حق ایران در برنامه صلح‌آمیز اتمی ایران از جمله غنی‌سازی موافق هستیم و مطمئن هستیم که ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری می‌کند.



 

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین