|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
بشار الاسد رئیس جمهوری سوریه امروز (دوشنبه) در حاشیه نماز عید قربان در شهر داریا گفت: سوریه مصمم به آزادسازی و بازپس گیری تمام مناطق سوریه از دست تروریست هاست.
 بشار الاسد رئیس جمهوری سوریه امروز (دوشنبه) در حاشیه نماز عید قربان در شهر داریا گفت: سوریه مصمم به آزادسازی و بازپس گیری تمام مناطق سوریه از دست تروریست هاست.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد افزود: ما آماده بازسازی تمام مناطق آسیب دیده سوریه هستیم.

رئیس جمهوری سوریه گفت: به شهر داریا آماده ایم تا آزادسازی واقعی شهر و بازگشت آرامش و امنیت به این شهر را نشان دهیم.

وی افزود: برخی ها پس از پنج سال هنوز در رؤیاهای خود به سر می برند و هنوز از این توهمات بیدار نشده اند ٬ هرکس که به وعده های خارجی ها دل خوش است باید بداند که هرگز به نتیجه ای نخواهد رسید.

بشار اسد در ادامه گفت: درهای کشور به روی تمام کسانی که می خواهند به آغوش وطن بازگردند باز است؛ اما کسانی که به دلارهای خارجی دلبسته اند و مصمم هستند که در خدمت دلارهای خارجی باشند به صراحت می گویم که نیروهای مسلح ما بدون هیچ وقفه ای، آماده برقراری آرامش و امنیت به سوریه هستند.

رئیس جمهوری سوریه امروز در نماز عید قربان مسجد سعد بن معاذ شهرک داریا در حومه دمشق شرکت کرد.

پنجم و ششم شهریور ماه صدها غیرنظامی براساس توافق خالی شدن شهرک داریا از سلاح و افراد مسلح، از این شهرک خارج و به مرکز اسکان موقت در حرجله در حومه جنوبی دمشق منتقل شدند.

شماری از افراد مسلح ساکن داریا نیز در راستای آشتی ملی با تحویل دادن سلاح خود تسلیم دولت شدند و تعدادی دیگر نیز پس از تحویل سلاح های متوسط و سنگین، با خانواده خود به شهر ادلب در شمال سوریه منتقل شده و به تروریست های جیش الفتح پیوستند.

بر اساس گزارش ها قرار است تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی در سوریه آتش بس برقرار شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین