|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
»
نطق مطهری در حمایت ازوزیرعلوم پیشنهادی:
کد خبر: ۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
یکی از افراد نزدیک به جبهه پایداری هم به من گفت: بنده در سه نوبت در تیم اجرایی دکتر منفرد بوده، نامبرده متدین و بسیار علاقمند به انقلاب اسلامی و دانشجویان رزمنده بود. خانواده ای متدین دارد.
تدبیر و امیددکتر علی مطهری در موافقت با میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم، با اشاره به نگرانی های دو طیف افراطی اصولگرا و اصلاح طلب در مورد وزارت علوم گفت: این نگرانی ها هیچ یک برای آقای منفرد درست نیست.

مطهری در نطق خود می گوید: من یک تماسی با اقای قمی که زمانی که ایشان معاون دانشجویی وزارت علوم بودند داشتم که نظر ایشان را در مورد اقای میلی بدانم ، از ایشان پرسیدم که نظرتان چیست ما می خوایهم حجت بر ما تمام شود، من عین عبارت ایشان را برایتان می خوانم: شخصیتی مودب، منضبط، با هوش ، با خانواده ای متدین...در آن مدت هیچ مشکلی با ایشان نداشتم"

یکی از افراد نزدیک به جبهه پایداری هم به من گفت: بنده در سه نوبت در تیم اجرایی دکتر منفرد بوده، نامبرده متدین و بسیار علاقمند به انقلاب اسلامی و دانشجویان رزمنده بود. خانواده ای متدین دارد. او خیلی از رزنمندگان را بورس کرد.

از نظر من ، ایشان یک حزب اللهی معتدل و روشن بین است.

اما بعضی از ایرادات که می گویند که ایشان در دوره مدیریتش ، افراد مسئله دار و اصلاح طلبان تندرو را بورسیه کرده. ما تحقیق کردیم و از خودشان هم پرسیدم ، در آن دوره بسیار از افراد حزب اللهی و اصولگرایان را هم بورسیه کرده اند ، یکی از آنها آقای دکتر توکلی است.

برخی می گویند ایشان رفت و آمد در میان دانشجویان معترض سال 78 داشته، بدیهی است که این کار در ارتباط با کار ایشان بوده است. ایشان معاون دانشجویی بوده که باید به وظیفه خود را عمل می کرده

گزارش های شورای امنیت ملی حکایت از نقش موثر ایشان در حل آن مشکلات آن روزگار دارد.

مگر کسی از مقابل ستاد اقای موسوی رد شده، فتنه گر است؟ یا حتی به نتایج انتخابات معترض بوده، چه کسی گفته اینها فتنه گر می شوند؟

اما موضوع بازداشت ایشان در سال 88 ، این مسئله ای است که خود توضیح داده اند. جلساتی ماهانه ای برگزار می شده که در آن فضای هیجانی 70 نفر بودند ، یکجا همه ما را بازداشت کردند و بعداً هم از ما عذرخواهی کردند بنابراین مسئله ای نبوده که شخص منفرد به خاطر کاری بازداشت شده یا اتهامی داشته باشد. اتفاقا باید به طرف مقابل اعتراض شود که چرا 70 استاد را یکجا بی هیچ دلیلی بازداشت کرده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین