|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
ابراهیم خطابخش اظهار داشت: از دو ماه و نیم پیش بازرسی ویژه برای جمع آوری لباس‌های نامتعارف از جمله مانتوی جلو باز با عکس، تصاویر و نوشته‌های نامتعارف از سطح بازار اصفهان، آغاز شد.
 رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان گفت: لباس‌های نامتعارف تا یکماه و نیم دیگر از سطح بازار اصفهان جمع‌آوری می‌شود.

ابراهیم خطابخش  اظهار داشت: از دو ماه و نیم پیش بازرسی ویژه برای جمع آوری لباس‌های نامتعارف از جمله مانتوی جلو باز با عکس، تصاویر و نوشته‌های نامتعارف از سطح بازار اصفهان، آغاز شد.

وی بیان داشت: در یک دوره چهارماهه قرار شد که تمام پوشاک نامتعارف از سطح بازار جمع آوری شود که تا یکماه و نیم دیگر به طور کامل این نوع پوشاک‌ جمع آوری می‌شود.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان اعلام کرد: بیشترین پوشاک نامتعارف را در پوشاک زنانه داریم و تنها در پوشاک مردانه تیشرت‌های چسبان و با تصاویر نامتعارف وجود دارد.

وی گفت: ۹۰ درصد لباس های نامتعارف زنانه در ایران و توسط طراحان ایرانی تولید و با مارک خارجی توزیع می‌شود.

خطابخش در این خصوص که چطور ممکن است، پوشاک نامتعارف در سطح وسیعی، تولید و توزیع شود و به راحتی به فروش برسد و پس از اینکه بخش زیادی از این پوشاک به فروش رسید، کنترل و بازرسی ها آغاز شد، ادامه داد: بیشتر پوشاک نامتعارف مثل مانتوهای جلو باز و چسبان خریداری می شود اما بعد توسط خریداران به هر مدلی که دلخواه آنهاست تغییر داده می شود.

وی افزود: در پوشاک مردانه، پوشاک نامتعارف نداریم اگر هم باشد کالای قاچاق است.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان با بیان اینکه از ۱۹ تیرماه برای جمع آوری پوشاک نامتعارف زنانه اقدام به بازرسی‌های روزانه کردیم، ادامه داد: هر روز تیم‌های ویژه‌ای با کمک سایر نهادها از جمله تعزیرات، سازمان صنعت و معدن و تجارت  واصناف روی واحدهای تولیدی و فروش پوشاک نظارت انجام می‌گیرد که در این راستا چند واحد را پس از چندین بار تذکر پلمب کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که با لباس‌های نامتعارف جمع آوری شده چه می‌کنید، گفت: در حال حاضر تصمیمی برای آن گرفته نشده است و باید نیروی انتظامی تکلیف این بخش را مشخص کند.

خطابخش افزود: به منظور جلوگیری از تولید پوشاک نامتعارف از حدود یکماه پیش جلسه‌ای با تولید کنندگان برگزار و قرار شد یک خط تولید پوشاک برای زمستان راه‌اندازی شود تا دیگر این نوع مشکلات پیش نیاید.

وی ادامه داد: بخشی از این لباس‌های نامتعارف نیز در آپارتمان‌ها به فروش می‌رسد که باید این فروش خانگی را نیز نظارت کرد.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد پوشاک‌ نا متعارف در سطح بازار جمع آوری شده و تنها ۳۰ درصد دیگر باقی مانده که باید جمع آوری شود.

 
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین