|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
شاهین ایزدیار نماینده شنای ایران در بازی های پارالمپیک ریو روز پنجشنبه گفت: امیدوارم در مرحله فینال رقابت ها نتیجه خوبی بگیرم.
 شاهین ایزدیار نماینده شنای ایران در بازی های پارالمپیک ریو روز پنجشنبه گفت: امیدوارم در مرحله فینال رقابت ها نتیجه خوبی بگیرم.

وی افزود: طلای ماده 100 متر قورباغه پارالمپیک ریو را هدف گرفته ام و امیدوارم به هدف خود برسم.

ایزد یار افزود: شرکت در این رقابت ها موجب شد تا رکورد خود را که 1 دقیقه و 11 ثانیه در این رشته بود، بهبود بخشم .

ایزدیار در مرحله مقدماتی شنای 100 متر قورباغه با ثبت زمان یک دقیقه و 9 ثانیه و 63 صدم ثانیه در جایگاه پنجم ایستاد و به فینال راه یافت.

ایزدیار در دور پیشین بازی های پارالمپیک نیز موفق شد در جمع هشت نفر برتر دنیا در ماده 100 متر قورباغه قرار گیرد.

پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو به طور رسمی از امروز ( پنجشنبه ) 18 شهریورماه برابر با هشتم سپتامبر و با حضور چهار هزار و 350 نفر ورزشکار از 178 کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد.

نخستین روز بازی ها، ورزشکاران کشورهای جهان در 10 رشته دوچرخه سواری ،فوتبال هفت نفره، گلبال، جودو،وزنه برداری، ،تیراندازی،شنا،تنیس روی میز، بسکتبال با ویلچر و ورزش های سه گانه رقابت می کنند.

کاروان ایران نیز با 111ورزشکار (88ورزشکار مرد و 23ورزشکار زن ) با شعار «توکل، اراده و افتخار» در 12 رشته دوومیدانی، وزنه برداری، تیراندازی با کمان، تیراندازی، جودو، قایقرانی کانو، دوچرخه سواری، شنا، والیبال نشسته زنان و مردان ، فوتبال هفت نفره و پنج نفره و بسکتبال با ویلچر برای هشتمین بار به این رقابت ها اعزام شده است .
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین