|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
دایی افزود: خارجی با کیفیتی پیدا نکردیم، شاید تیم‌های دیگر پیدا کرده باشند ولی ما نتوانستیم.در یکی دو پست نیاز به جذب بازیکن داریم.جای سه چهار بازیکن در فهرست ما خالی است.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای سه امتیاز مقابل صنعت نفت به میدان می‌رویم و چاره ای به جز پیروزی نداریم.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: پس از مدت ها دوباره لیگ شروع می شود. بازی سختی با صنعت نفت آبادان داریم.تمرینات خوبی داشتیم و اردوی خوبی بود. بچه ها کمال همکاری را با ما داشتند و سختی تمرین را تحمل کردند.این هفته تمرین سبک برگزار شد که بتوانیم یک بازی خوب انجام بدهیم. صنعت نفت تیم قابل احترامی است.چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر هواداران صنعت نفت آن را تنها نگذاشتند. باید فردا این بازی را ببریم و در زمین خودمان نتیجه بگیریم. خیلی از تیم‌ها الان 5 امتیازی هستند و یک لغزش جایگاه ما را خطرناک می کند. برای سه امتیاز مقابل صنعت نفت به میدان می‌رویم.

وی درباره اینکه آیا از عملکرد تیمش در بازی های راضی بود یا نه؟ افزود: بازی تدارکاتی برای محک زدن تیم خودمان است. ما سعی می‌کنیم در این مسابقات روند تیم را پیدا کنیم و نقاط ضغفش را پیدا کنیم.

دایی درباره مشکلات مالی تیمش گفت: درباره مشکلات مالی از من سوال نکنید.در این باره باشگاه صحبت خواهد کرد.

وی درباره اینکه چند بازیکن تستی در تمرین نفت حضور یافتند اما قرارداد نبستند عنوان کرد: چند بازیکن را برای حضور در نفت تست کردیم.آنها به شرایط ما نمی خوردند اما یک بازیکن زیر 23 سال جذب کردیم که می توان روی این بازیکن حساب کرد. سعی می کنیم بیشتر از بازیکنان ایرانی استفاده کنیم که آینده فوتبال ما باشند.مجبوریم چون دیر تیم را بستیم جاهایی که ضعف داریم را با نفرات جدید پر کنیم.

دایی افزود: خارجی با کیفیتی پیدا نکردیم، شاید تیم‌های دیگر پیدا کرده باشند ولی ما نتوانستیم.در یکی دو پست نیاز به جذب بازیکن داریم.جای سه چهار بازیکن در فهرست ما خالی است.

وی درباره اینکه گفته می شود قرار است رضا حقیقی به نفت بیاید گفت: کسی در این باره با ما صحبتی نداشته است و من این موضوع را تکذیب می کنم.

دایی درباره اینکه گفته می شود قرار است رضا حقیقی به نفت بیاید افزود: نه کسی در این باره با ما صحبتی نداشته است و من این موضوع را تکذیب می کنم.خیلی چیزها را من از رسانه ها می شنوم.کارمان را انجام می دهیم.تجاربی کسب کرده ایم که دوست داریم در جایی که کار می کنیم آرام باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه آیا تیمش در تعطیلات توانسته مشکل گلزنی‌اش را حل کند یا نه گفت: ما 4 بازی انجام دادیم و 6 گل زدیم، برای تیمی که دیر بسته شده است اینکه در 4 بازی 6 گل بزند خوب است. ما فقط در بازی با سپاهان گل نزدیم.این هم ایده آل من نیست و باید خیلی از این بهتر باشیم.این تعطیلات خیلی به ما کمک کرد و از نظر تاکتیکی و بدنی سود بردیم. امیدوارم لیگ را پس از تعطیلات خوب شروع کنیم. در آخر فوت سرهنگ آزیتاک را تسلیت می گویم من خاطرات خوبی از وی دارم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین