|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به درگیری اخیر خویش با یکی از خبرنگاران گفت: این شخص کلمات بسیار توهین آمیزی بر زبان آورد و به آذری زبانان توهین کرد در حالی که قرار نیست به قوم خاصی بی‌احترامی شود.
 نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به درگیری اخیر خویش با یکی از خبرنگاران گفت: این شخص کلمات بسیار توهین آمیزی بر زبان آورد و به آذری زبانان توهین کرد در حالی که قرار نیست به قوم خاصی بی‌احترامی شود.

نادر قاضی‌پور در نشست صمیمی با خبرنگاران که در هتل آریای ارومیه برگزار شد، گفت: تنها نماینده مجلسی هستم که در تمام جلسات حضور داشته و حتی یک ثانیه نیز تاخیر نداشته‌ام و بیشتر سوال از وزرا و بیشترین تذکرات را بنده داده‌ام.

وی با اشاره به درگیری اخیر خویش با یکی از خبرنگاران افزود: این شخص کلمات بسیار توهین آمیزی بر زبان آورد و به آذری زبانان توهین کرد و من عصبانی شدم. قرار نیست به قوم خاصی بی‌احترامی شود. من از نمایندگی‌ام می‌گذرم اما از غیرت و غرورم نمیگذرم و مردم به من رای داده‌اند تا مدافع میهن و رهبرم و مردم آذربایجان باشم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فراکسیون مجلس فراجناحی بوده و هم اصلاح‌طلب و هم اصول‌گرا در آن حضور دارند بیان کرد: بی‌شک بنده به عنوان نایب رئیس این کمیسیون اعلام می‌کنم که ما با مسائل مستضعفان به طور جناحی برخورد نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی فرودگاه‌های بزرگ کشور و جهان دارای اسم هستند تصریح کرد: این در حالی است که نام فرودگاه ارومیه را به نام شهید باکری ثبت نمی‌کنند و علت آن نیز معلوم نیست.
قاضی‌پور گفت: 37 سال است که آذربایجان‌ غربی درگیر جنگ بوده و بنابراین نمایندگان این خطه باید قدرتمند و جنگجو بوده و از حق و حقوق خود دفاع کنند.

وی با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه اظهار داشت: هم‌اکنون دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته 47 سانتی‌متر افزایش یافته در حالی که از سوی ستاد احیای دریاچه، حتی یک قطره نیز به سوی آن رها نشده و تنها کار الهی است که شاهد افزایش میزان آب آن هستیم و در این باره، با توجه به راه‌اندازی کمپین دریاچه ارومیه، اگر یک میلیون امضاء جمع شود، مجامع جهانی موظف به احیای آن می‌شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ابراز نگرانی از وجود 40 هزار بازمانده از تحصیل در استان تصریح کرد: این موضوع مهم که می‌تواند تبعات اجتماعی بسیاری مهمی به دنبال داشته باشد به راحتی چشم‌پوشی می‌شود.

قاضی‌پور گفت: متاسفانه آذربایجان‌غربی از بسیاری از شاخصه‌های توسعه همانند سرانه درآمد، بهداشت و درمان، اشتغال و سطح سواد جزو رتبه‌های آخر جدول است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید سخنگوی دولت مبنی بر شنیدن سوت قطار در استان اظهار داشت: نوبخت قول داد تا راه آهن نقده در سال 95 و راه‌آهن ارومیه درخرداد 96 افتتاح می‌شود.

نادر قاضی پور در خاتمه اعلام کرد : یک کمپین حمایت از احیای دریاچه راه افتاده است و از شما تقاضا دارم حمایت کنید تا این کمپین فعالیت شود تا به مرز یک میلیون امضا برسد.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، شایان ذکر است؛ در پایان این نشست، خبرنگاران استانی با قرائت بیانیه ی از تلاش‌های نادر قاضی پور در احقاق حق مردم ارومیه و استان از وی تقدیر کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین