|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بدنبال جلوگیری از کاهش بوجه نظامی این کشور و افزایش آن تا مرز 600 میلیارد دلار است.
 نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بدنبال جلوگیری از کاهش بوجه نظامی این کشور و افزایش آن تا مرز 600 میلیارد دلار است.

«دونالد ترامپ» نامزد سرمایه دار ریاست جمهوری آمریکا بدنبال تقویت قدرت ارتش با بکار گیری کشتی، هواپیما و زیردریائیهای جنگی جدید است.

بر اساس اعلام کمپین انتخاباتی ترامپ، وی به پیروزیش در انتخابات امیدوار است و در پی اعلان طرح نظامی خود است. طبق اظهارات حامیان ترامپ وی قصد دارد به آنچیزی که در سخنرانیهایش از آن مصیبت بزرگ یاد می کرد خاتمه داده و سرمایه گذاری هنگفتی در نیروی نظامی ایالات متحده داشته باشد.

ترامپ در یک گردهمائی در کارولینای شمالی گفت: من از کنگره خواهم خواست که توقف افزایش بودجه نظامی را منحل کرده و بسرعت در پی بازسازی ارتش ایالات متحده باشد.

طبق گزارش بلومبرگ، کمپین انتخاباتی ترامپ به چگونگی انحلال فرمان کنترل بودجه نظامی که در سال ۲۰۱۱ تصویب شد، اشاره نکرد.

گفتنی است که این قانون حدود پنج سال پیش برای محدودیت در بودجه های نظامی به تصویب کنگره رسیده بود.

طرح ترامپ برای تقویت ارتش آمریکا با درخواست افزایش بودجه از کنگره در حالی از جانب وی عنوان می شود که وی قبلا مدعی شده بود که ارتش آمریکا را بدون افزایش بودجه نظامی تقویت خواهد کرد. وی افزوده بود: زیرا ما میخواهیم درست و عاقلانه هزینه کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین