|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
در آستانه سالروز شهادت مظلومانه آن شهدای معزز، ضمن هم‌دردی با بازماندگان محترم این شهیدان معظم و عرض تسلیت به آنان و همه ملت شریف ایران، یاد و خاطره مظلومیتشان را ارج می‌‎نهیم.
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ضمن هم‌دردی با بازماندگان محترم شهیدان معظم فاجعه منا و عرض تسلیت به آنان و همه ملت شریف ایران، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فاجعه تلخ و غم انگیز منا که شهادت انسان‌های مومن و معتقدی که به دیدار خانه دوست رفته بودند را رقم زد چهره پلید و شیطان صفت آل سعود و دشمنی آنان با ملت شریف ایران را در این عمل جنایتکارانه به نمایش گذارد. آنان که مظلومانه قربانی شدند و اگر چه رستگار و «عند ربهم یرزقون»اند اما ننگ آلودن دست به خون پاکشان بر دامان آل سعود نشست و نقاب از چهره خادمان ظاهری حرم برداشت. چنانکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در پیام اخیر خود به خوبی به این موضوع اشاره داشته و فرموده‌اند:« آنان که حج را به یک سفر زیارتی سیاحتی فروکاسته و دشمنی و کینه‌ی خود با ملّت مؤمن و انقلابی ایران را در زیر عنوان «سیاسی کردن حج» پنهان ساخته‌اند، شیطان‌هایی خُرد و حقیرند که از به خطر افتادنِ مطامع شیطان بزرگ، آمریکا، به خود میلرزند.»

امروز رسوایی این جنایتکاران که از کودک کشی در یمن تا حمایت از تروریست‌های ددمنش در سوریه و عراق پروایی ندارند بر جهانیان آشکار شده است.

در آستانه سالروز شهادت مظلومانه آن شهدای معزز، ضمن هم‌دردی با بازماندگان محترم این شهیدان معظم و عرض تسلیت به آنان و همه ملت شریف ایران، یاد و خاطره مظلومیتشان را ارج می‌‎نهیم.

از  خداوند منان علو درجات آنان و تمامی شهیدان این مرز و بوم  را مسألت نموده، سرافرازی ملت شریف ایران بویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شریف را از حضرت حق خواستارم.
سید محمد علی شهیدی.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین