|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
سعید انصاری نماینده مردم اهواز در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت صنعت،معدن و تجارت از همکاران خود درخواست کرد که مسایل حاشیه ای را وارد مسایل اصلی در بررسی وزرا نکنند.
تدبیر و امیدسعید انصاری نماینده مردم اهواز در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت صنعت،معدن و تجارت از همکاران خود درخواست کرد که مسایل حاشیه ای را وارد مسایل اصلی در بررسی وزرا نکنند.

 انصاری موضوعاتی چون اهانت و شرط سنی را مسایلی حاشیه ای دانست و افزود: برخی در مورد مسوولیت آقای نعمت زاده در پتروشیمی صحبت کرده اند در حالیکه همه می دانند نعمت زاده پدر پتروشیمی ایران است.

وی درعین حال متذکر شد: برخی امروز در مجلس خود را منتسب به رهبری می دانند در صورتی که مقام معظم رهبری متعلق به همه است و نه متعلق به افراد محدودی!

وی دولت روحانی را بهترین دولت در طول تاریخ جمهوری اسلامی دانست و افزود: نعمت زاده فردی کارآمد،باتجربه و متخصص برای نشستن بر مسند مدیریت وزارتخانه صنعت،معدن و تجارت است.

نماینده مردم اهواز در مجلس ضرورت حضور نعمت زاده بر مسند مدیریت وزارت صنعت،معدن و تجارت را در کاهش آثارهای تحریم جستجو کرد و تاکید کرد نعمت زاده برنامه ای قوی دارد و باید با تیمی قوی و متخصص این صنعت را به شکوفایی برساند.

منبع:خبرآنلاین

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین