سامسونگ به منظور حمایت از حقوق مصرفکنندگان و احترامی که برای مشتریان خود قائل است، عرضه گلکسی نوت 7 در دنیا را به تعویق انداخته تا تیم مهندسی این شرکت، دوباره گلکسی نوت 7 را آزمایش کرده و از سلامت گوشیها اطمینان حاصل کند.
نمایندگی سامسونگ در ایران برای مشتریانی که گوشی گلکسی نوت7 را تهیه کرده اند، امکان تعویض یا مرجوع کردن این گوشی را فراهم کرد.
به دنبال انتشار گزارشهایی در خصوص بروز مشکل در استفاده از گلکسی نوت 7،
شرکت سامسونگ اعلام کرد عرضه جهانی این محصول را به تعویق انداخته تا
مطمئن شود دستگاههایی که به دست مشتریان میرسند، بدون عیب و نقص هستند.
هرچند این محصول هنوز بهطور رسمی در ایران عرضه نشده است، اما سامسونگ ایران در بیانیهای که روز ۱۵ شهریور ماه منتشر شد از مشتریان خواست در صورتی که این گوشی را در اختیار دارند، با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنند.
نمایندگی سامسونگ در ایران در بیانیهای رسمی از مشتریانی که گلکسی نوت 7 را خریداری کردهاند از آنها خواست با کارشناسان پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند تا امکان تعویض یا مرجوع کردن این گوشیها برایشان فراهم شود.
در بیانیهای که پیش از این شرکت سامسونگ روز ۱۱ شهریور ماه منتشر کرده بود، عنوان شده است که در کل دنیا ۳۵ عدد از گوشیهای گلکسی نوت۷ با مشکلاتی مواجه شدهاند و تیم مهندسان سازنده گلکسی نوت 7 به سرعت برای حل این مشکل اقدام کردهاند. بررسیها نشان میدهد تعداد کمی از گوشیها مشکلاتی در سلول باتریهایشان وجود داشته است.
سامسونگ به منظور حمایت از حقوق مصرفکنندگان و احترامی که برای مشتریان خود قائل است، عرضه گلکسی نوت 7 در دنیا را به تعویق انداخته تا تیم مهندسی این شرکت، دوباره گلکسی نوت 7 را آزمایش کرده و از سلامت گوشیها اطمینان حاصل کند.
اگرچه عرضه گلکسی نوت 7 در ایران هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است، اما از آنجا که امکان دارد تعدادی اندکی از این نوع گوشی زودتر از موعد در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته باشد، سامسونگ در ایران تصمیم گرفته است به صورت داوطلبانه امکان بهرهمندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.
به همین منظور، سامسونگ ایران از صاحبان گلکسی نوت 7 تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ تماس بگیرند. صاحبان گلکسی نوت۷ میتوانند گوشیهای خود را تعویض یا مرجوع کنند.
هرچند این محصول هنوز بهطور رسمی در ایران عرضه نشده است، اما سامسونگ ایران در بیانیهای که روز ۱۵ شهریور ماه منتشر شد از مشتریان خواست در صورتی که این گوشی را در اختیار دارند، با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنند.
نمایندگی سامسونگ در ایران در بیانیهای رسمی از مشتریانی که گلکسی نوت 7 را خریداری کردهاند از آنها خواست با کارشناسان پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند تا امکان تعویض یا مرجوع کردن این گوشیها برایشان فراهم شود.
در بیانیهای که پیش از این شرکت سامسونگ روز ۱۱ شهریور ماه منتشر کرده بود، عنوان شده است که در کل دنیا ۳۵ عدد از گوشیهای گلکسی نوت۷ با مشکلاتی مواجه شدهاند و تیم مهندسان سازنده گلکسی نوت 7 به سرعت برای حل این مشکل اقدام کردهاند. بررسیها نشان میدهد تعداد کمی از گوشیها مشکلاتی در سلول باتریهایشان وجود داشته است.
سامسونگ به منظور حمایت از حقوق مصرفکنندگان و احترامی که برای مشتریان خود قائل است، عرضه گلکسی نوت 7 در دنیا را به تعویق انداخته تا تیم مهندسی این شرکت، دوباره گلکسی نوت 7 را آزمایش کرده و از سلامت گوشیها اطمینان حاصل کند.
اگرچه عرضه گلکسی نوت 7 در ایران هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است، اما از آنجا که امکان دارد تعدادی اندکی از این نوع گوشی زودتر از موعد در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته باشد، سامسونگ در ایران تصمیم گرفته است به صورت داوطلبانه امکان بهرهمندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.
به همین منظور، سامسونگ ایران از صاحبان گلکسی نوت 7 تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ تماس بگیرند. صاحبان گلکسی نوت۷ میتوانند گوشیهای خود را تعویض یا مرجوع کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر