|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید رسول خادم رای بیاورد گفت: با توجه به پیشینه و اقدامات خادم، من این مسئله را بسیار محتمل می‌دانستم.
رییس اتحادیه جهانی کشتی معتقد است دلیل انتخاب رسول خادم در هیات رییسه اتحادیه جهانی کارهای بزرگی بوده که او برای ورزش کشتی انجام داده است.

نناد لالوویچ  در رابطه با انتخاب رسول خادم به عنوان عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی گفت: رسول خادم انتخاب شد و این نتیجه کارهای بزرگی بود که او انجام داده است. برای او در ورود به خانواده جدید تبریک می‌گویم. این خانواده مستحکم و متحد است و امیدوارم که او نشان دهد عضو خوبی از این خانواده خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید رسول خادم رای بیاورد گفت: با توجه به پیشینه و اقدامات خادم، من این مسئله را بسیار محتمل می‌دانستم.

لالوویچ در رابطه با برنامه‌های هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی در آینده گفت: ما باید بسیاری از کارهایی که از گذشته نیمه کاره مانده را انجام دهیم. ما کار زیادی برای انجام دادن داریم از جمله توسعه کشتی، وضعیت داوری و برنامه‌های ضد دوپینگ. همه این‌ها باید در کنار سایر برنامه‌ها بازنگری شوند. احتیاج است بازنگری در مورد ساختار داوری داشته باشیم. ما باید سیستمی را بسازیم که برای بازی‌های المپیک توکیو کامل و بدون نقص باشد.

رییس اتحادیه جهانی در رابطه با نقش ایران در پیشرفت کشتی جهان گفت: کاملا از نقش ایران در این زمینه راضی هستم و این موضوع را پیش از این چندین بار گفته‌ام. متاسفانه به دلیل بیماری که داشتم نتوانستم به آن تعداد دفعات که دوست داشتم از ایران بازدید کنم اما این کار را خواهم کرد.

لالوویچ در رابطه با شکایت زیاد نسبت به داوری‌ها در المپیک گفت: ما سیستم جدیدی با داوران جدید و جوان‌تر شروع کرده‌ایم. داورانی که قضاوت‌هایشان در المپیک مشکل داشت محروم شدند و ما منتظر نتیجه تحقیقاتی هستیم که توسط گروهی در این باره انجام شده است. ما ناظران مستقلی را برای این قضیه قرار داده‌ایم. از این پس هیچ کس نمی‌تواند در ساختار داوری دخالت کند و منتظر پایان تحقیقات و اعلام نتایج آن در مورد قضاوت‌های المپیک هستیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین