|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
مرد افغان که زن جوانی را مقابل نوزاد هفت‌ماهه‌اش مورد آزار قرار داده بود، در جلسه دادگاه منکر اتهامش شد.
 مرد افغان که زن جوانی را مقابل نوزاد هفت‌ماهه‌اش مورد آزار قرار داده بود، در جلسه دادگاه منکر اتهامش شد.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سوم دی ماه سال 93 و در پی شکایت مردی در پلیس آگاهی ورامین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شاکی به ماموران گفت: من سرایدار یک ویلا هستم و روزها برای کار به باغ‌های اطراف می‌روم. امروز عصر وقتی به خانه بازگشتم متوجه کبودی صورت همسرم شدم. او در گوشه‌ای از اتاق نشسته بود و گریه می‌کرد. وقتی آرام شد، راز جنایتی سیاه را فاش کرد و گفت: کارگری افغان او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

پس از این شکایت، پرونده‌ای در اداره آگاهی تشکیل شد و ماموران به تحقیق از زن 27 ساله پرداختند. زن جوان در حالی که وضعیت روحی مناسبی نداشت، عنوان کرد: متهم به‌عنوان کارگر در باغ‌های اطراف ویلا کار می‌کند. او چندبار مقابل ویلا آمد و از من چای خواست.

به‌دلیل این که همسرم در خانه نبود، به او چای ندادم. روز حادثه از بالای دیوار وارد خانه شد و قصد آزارم را داشت که مقاومت کردم. مرد افغان مرا بشدت کتک زد و لباس‌هایم را پاره کرد. از او خواستم به‌خاطر بچه هفت ماهه‌ام به من رحم کند، اما مرد متجاوز بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و گریخت.

زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد که پزشکان ضرب و جرح و آزار او را تائید کردند.

ماموران با سرنخ‌هایی که از متهم به‌دست آورده بودند، او را دستگیر کردند که در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد.

انکار در دادگاه

پرونده این جنایت سیاه دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی حسین اصغرزاده رسیدگی شد. متهم در این جلسه با رد اتهامش گفت: قبول دارم وارد خانه زن جوان شدم، اما او سر و صدا راه انداخت و من فرار کردم. اتهام آزار و اذیت را قبول ندارم. پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین