|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
بازارچه نیکوکاری خانه دل ها با حضور خیرین، نیکوکاران، هنرمندان و مردم مشهد در محل آسایشگاه شهید فیاض بخش برگزار شد.
بازارچه نیکوکاری خانه دل ها با حضور خیرین، نیکوکاران، هنرمندان و مردم مشهد در محل آسایشگاه شهید فیاض بخش برگزار شد.

در سال‌های 1338 تا 1340 اولین تشکل معلولین در محل اردوی کار پدید آمد، مرحوم عبدا... هنری که بر اثر سانحه تصادف قطع نخاع و معلول شده بود، با کمک عده ای توانستند با دریافت زمینی، محل فعلی آسایشگاه فیاض بخش را به مساحت 8 هکتار از آستان قدس رضوی و با تلاش بی‌وقفه هنری با ایجاد چند خوابگاه و بخش کوچک اداری به بهره برداری برسانند.

از آغاز، هزینه‌های این آسایشگاه منحصراً از طریق مشارکتهای مردمی و کمک های نیکوکاران تامین می‌شد، این موسسه علی رغم اینکه تحت پوشش بهزیستی قرار دارد همچنان عمده‌ی هزینه‌های خود را از طریق برگزاری مراسم های خیریه و با کمک نیکوکاران و هنرمندان به نامی که خارج از آسایشگاه به نام سفرای آن فعالیت می کنند، بدست می آورد.

آسایشگاه فیاض بخش از روز سوم تا هفتم شهریور ماه بازارچه نیکوکاری خود را با عنوان خانه دل ها با حضور هنرمندان و ورزشکاران به نامی چون خداداد عزیزی، جواد عزتی، مهران رجبی، عباس غزالی، رضا توکلی، پویا امینی، داریوش ارجمند، حجت اشرف زاده، علی مسعودی، سیدعلی صالحی، شهرزاد کمال زاده و سارا خوئینی ها برگزار کرد.

پیش از این مراسم نیز لیلا بلوکات و علی کریمی سفرای این آسایشگاه به دیدار این کودکان رفته و با آنان گفتگو کردند.

در دوره های قبلی این بازارچه خیریه، لیلا بلوکات و علی کریمی توانستند پیراهن تیم ملی علی کریمی به مبلغ 200 میلیون تومان، توپ امضا شده به مبلغ 130 میلیون تومان و فروش اولین ماشین علی کریمی به مبلغ 580 میلیون تومان به نفع این آسایشگاه به فروش برسانند.
































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین