|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران،گفت: بازی روز سه شنبه برای هر دو تیم ایران و چین کاملا سخت و دشوار خواهد بود چرا که هر دو تیم با شرایطی متفاوت پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران،گفت: بازی روز سه شنبه برای هر دو تیم ایران و چین کاملا سخت و دشوار خواهد بود چرا که هر دو تیم با شرایطی متفاوت پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

«کارلوس کی روش» که قبل از شروع نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن این شهر با خبرنگاران گفت وگو می کرد، اظهار داشت: دو تیم دو نتیجه متفاوت در بازی اول خود کسب کردند و این موضوع با توجه به شرایط حاکم، بازی پیش رو را برای طرفین سخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: البته هم اکنون وضعیت عوض شده چرا که چین در خانه بازی می کند و ما مهمان این تیم هستیم ولی من شکی ندارم که این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

کی روش در پاسخ به پرسشی مبنی بر شناختش از تیم فوتبال چین گفت: ما تمام بازی های چین را از زمان قرعه کشی اولیه جام جهانی تاکنون دیده ایم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از آن داریم.

وی تصریح کرد:کادر فنی تیم ایران شناخت خوبی از تیم چین دارد و با آگاهی کامل از نقاط قوت و ضعف این تیم روز سه شنبه با این تیم مصاف خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه درحال حاضر شرایط برای هر دو تیم یکسان است،اظهارداشت: هم تیم ایران و هم چینی ها فقط چند روز فرصت داشتند خود را برای مسابقه پیش رو آماده کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که شنیده شده دو تن از ملی پوشان تیم ملی دچار مصدومیت شده و در بازی برابر چین حضور نخواهندداشت،تصریح کرد: نمی تواند به این پرسش پاسخ دهد.

وضعیت آب و هوای شرجی و مرطوب شهر شن یانگ، سئوال دیگر یکی از خبرنگاران بود که کی روش دراین باره گفت: این شرایط برای هر دو تیم یکسان است و نمی تواند تعیین کننده باشد.

وی اضافه کرد:در ارتباط با آب و هوا نمی تواند اظهار نظر کند چرا که شرایط طبیعی هم بخشی از بازی تیم ها به حساب می آید. در حال حاضر شرایط برای تیم ما خوب است و من امیدوارم که بتوانیم روز سه شنبه بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

کی روش همچنین درباره تداوم همکاری خود با فدراسیون فوتبال ایران و جدا نشدن از تیم ملی نیز گفت: این مسائل مربوط به مشکلات قدیمی من بود که در حال حاضر وجود ندارد و حل شده است.
وی ادامه داد: رییس فدراسیون جدیدی آمده که مشکلات ما را حل کرده و ما خوشبختانه در حال حاضر در تیم ملی مشکل خاصی نداریم.

کی روش همچنین از حضور خبرنگاران چینی که با اشتیاق زیادی در تمرین تیم ملی ایران حاضر شده بودند تشکر کرد و به آنان خیر مقدم گفت.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین