|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
گفتنی است: این آزمایشگاه در مرداد ماه سال 94 و در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس و جمعی از مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران و سرپرست پژوهشگاه استاندارد به طور رسمی افتتاح شده است.
با گذشت یک سال از افتتاح اداره استاندارد تجهیزات ورزشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، گواهینامه صلاحیت آزمایشگاه همکار آن مورد تایید اداره کل استاندارد استان تهران قرار گرفت.

به گزارش پژوهشکده شیمی وپتروشیمی پژوهشگاه استاندارد: این تاییدیه شامل آزمون چمن مصنوعی، صندلی تماشاچیان، کفپوش‌های ورزشی برای دومیدانی در فضای باز  و نیز کفپوش‌های داخل سالن چند منظوره مطابق استاندارد  2012 FIFA و استانداردهای ملی ایران به شماره‌های 19397، 4-19498 و 16846 است.

براساس این گزارش ، آزمایشگاه مذکور در قالب طرح‌های پژوهشی منعقده بین پژوهشگاه استاندارد و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و طی مدت زمان کمتر از 10 ماه و با توانمندی متخصصان داخلی به بهره‌برداری رسیده است که حدود 30 دستگاه و ابزار مرتبط با آزمون کنترل کیفی و دوام چمن مصنوعی، کفپوش دومیدانی و داخل سالن و صندلی استادیومی مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی طراحی و ساخته شده است.

گفتنی است: این آزمایشگاه در مرداد ماه سال 94 و در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس و  جمعی از مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران و سرپرست پژوهشگاه استاندارد به طور رسمی افتتاح شده است.   
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین