|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
ادیانی افزود: تاکنون آمار دقیقی به‌علت وسعت خسارت‌های وارد شده از طریق ستاد بحران ارایه نشده است.
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: با توجه به این‌که قائم‌شهر مرکز طوفان بود، خسارت سنگینی به اقتصاد شهر وارد شده است.

«علی ادیانی»  درباره طوفان صبح دیروز (جمعه 12 شهریورماه) در مازندران و خسارت‌های وارد شده در شهرستان قائم‌شهر گفت: این طوفان با سرعت 130 کیلومتر بر ساعت قائم‌شهر را در نوردید.

وی با بیان این‌که وقوع این حادثه خسارت‌های زیادی را به همراه داشته است، افزود: در این راستا با محمدی فرماندار قائم‌شهر جلسه‌ای تشکیل شد تا از همه ظرفیت‌ها در شهرستان برای برطرف کردن بحران استفاده شود.

نماینده مردم  قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی افزود: دستگاه‌های کمک‌رسان و اکیپ‌های متفاوت برای و در شهرستان حضور پیدا کردند.

ادیانی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که قائم‌شهر مرکز طوفان بود، خسارت سنگینی به اقتصاد شهر وارد شده است.

وی گفت: به همراهی رضیان دیگر نماینده مردم در مجلس با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد، آرش کردی مدیر عامل توانیرو کشور هم‌چنین «حمیدرضا جانباز» مدیر عامل آبفا کشور در حوزه خسارت‌های وارد شده در قائم‌شهر و کمبود آب و برق از استان‌های هم‌جوار گلستان، گیلان و سمنان تأمین این مهم را انجام دهند.

وی هم‌چنین افزود: باید از ناحیه دولت، این خسارت‌ها جبران شود.

ادیانی افزود: تاکنون آمار دقیقی به‌علت وسعت خسارت‌های وارد شده از طریق ستاد بحران ارایه نشده است.

نماینده مردم قائم شهر هم‌چنین درباره وضعیت فعلی شهرستان خاطرنشان کرد: 50 درصد مردم تاکنون دارای برق شده‌اند و بقیه تا ظهر امروز شنبه برق‌رسانی خواهد شد.

این مسئول در حوزه آب شرب مردم هم یادآور شد: همه تلاش‌ها در حال انجام است و تقریباً مشکل آبرسانی برطرف شده است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین