|
|
امروز: شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد چند تن از بازیکنان تیم ملی که مدت ها از شرایط فوتبال دور بودند گفت: ضعف این بازیکنان کاملا مشهود بود اما بازیکنانی مث آزمون هم که در سطح اول فوتبال اروپا در حال بازی اند نیز عملکرد دلچسبی نداشتند که علت این موضوع هم بازی خوب و بابرنامه تیم ملی قطر بود.
پیشکسوت فوتبال کشور معتقد است کادرفنی تیم ملی در بازی شب گذشته مقابل قطر آرامش لازم را نداشت.

 رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی شب گذشته تیم ملی مقابل قطر گفت: همیشه بازی اول مشکلات خاص خود را دارد. تیم‌ها برای یکدیگر ناشناس هستند و در بازی‌های تدارکاتی نیز چیزی از خود بروز نمی‌دهند. تیم قطر نیز به خاطر وجود  بازیکنان چند ملیتی در ترکیب خود، برای تیم ایران ناشناخته بود و کادر‌فنی ما نتوانسته بود به خوبی آنها را آنالیز کند.

کربکندی عملکرد تیم ایران را در مجموع ضعیف ارزیابی کرد و درباره علت این ضعف گفت: تیم قطر بسیار با برنامه و منظم بازی می‌کرد و در همه دقایق بازی اجازه بازی تیمی از ایران را گرفتند. آنها دردفاع و ضدحمله تیم ما را اذیت کردند و همین موضوع باعث شد که تیم ایران رو به بازی مستقیم و سانتر از جناحین رو بیاورد که با توجه به مدافعان سرزن قطر، راه به جایی نبرد.

وی افزود: دربازی دیشب نیمکت تیم ملی عصبی بود و استرس زیادی داشت که همین استرس به درون زمین و بازیکنان تیم منتقل شد. بازیکنان جوان تیم ملی هم تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفتند و نتوانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. در مجموع این عوامل و بازی با برنامه تیم ملی قطر منجر شد تیم ایران در بازی شب گذشته عملکرد ضعیفی از خود به نمایش بگذارد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد چند تن از بازیکنان تیم ملی که مدت ها از شرایط  فوتبال دور بودند گفت: ضعف این بازیکنان کاملا مشهود بود اما بازیکنانی مث آزمون هم که در سطح اول فوتبال اروپا در حال بازی اند نیز عملکرد دلچسبی نداشتند که علت این موضوع هم بازی خوب و بابرنامه تیم ملی قطر بود.

 

 
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین