کد خبر: ۱۱۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
وی خاطر نشان کرد : پس از مشخص شدن شگرد كلاهبرداران با انجام یك سری اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم شناسایی و دستگیر شد.
 يك كلاهبردار كه خود را به عنوان اعضای هئيت مديره ی يكي از مؤسسات مالی و اعتباری معرفی و سه و نيم ميليارد ريال كلاهبرداری كرده بود، دستگیر شد .

 بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ یدالله حسن پور رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی وقوع یك فقره كلاهبرداری پرونده ای از كلانتری 13 شهر كرمان به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد .

وی افزود: از این رو كاراگاهان پلیس كرمان تحقیقات خود را آغاز كردند و در گفت و گو با یكی از شاكیان به این نتیجه رسیدند كه فردی خود را به عنوان اعضای هئیت مدیره ییكی از مؤسسات مالی و اعتباری كلاهبرداری كرده است.

حسن پور در ادامه گفت: شاكی مدعی شد كه متهم خود را به عنوان اعضای هئیت مدیره یكی از مؤسسات مالی و اعتباری معرفی كرده است و می تواند برای او تسهیلات با سود پایین اخذ كند، از این روفریب او را خورده است

وی خاطر نشان کرد : پس از مشخص شدن شگرد كلاهبرداران با انجام یك سری اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسن پور اظهار داشت: این كلاهبردار با معرفی خود به عنوان اعضای یكی از مؤسسات مالی و اعتباری به 4 فقره كلاهبرداری به مبلغ سه میلیارد و 230 میلیون ریال اعتراف كرد .

رئیس پلیس آگاهی در پایان از شهروندان خواست جهت اخذ تسهیلات بانكی از راه های قانونی اقدام كنندو فریب واسطه ها و افرادی كه قصد فریب و كلاهبرداری را دارند، نخورند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین