|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین نفوذ دشمن را نفوذ در باورهای مردم عنوان کرد و گفت: اینکه می گویند اگر با آمریکا رابطه داشته باشیم اوضاع خوب می شود اینطور نیست، این وظیفه بسیجیان است که روشنگری کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: اگر فرمولی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اقتصاد مقاومتی بیان کردند، اجرا کنیم قوی ترین قدرت اقتصادی دنیا را خواهیم داشت.

سردار محمدرضا نقدی شامگاه چهارشنبه در جمع بسیجیان شهرستان رفسنجان در حسینیه ثارالله این شهر افزود: دشمن جنگ اقتصادی را با ایران به راه انداخته اما به جایی نمی رسد.
وی تصریح کرد: دشمن می خواست ظرف 6 ماه انقلاب اسلامی را با فشار اقتصادی و ایجاد تحریم ها از بین ببرد اما امروز بعد از گذشت 6 سال، دشمن به هدفش نرسیده و انقلاب اسلامی قدرتمندتر از قبل شده است.

سردار نقدی بیان کرد: قدرت اقتصادی بی نظیری با وجود تحریم ها از دل اقتصاد مقاومتی متولد می شود و ما می توانیم ثابت کنیم که ایستادگی در برابر مشکلات کارساز است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران قوی ترین نیروی نظامی در منطقه است اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و الهی است و همین دو عنصر سبب ماندگاری و اقتدار این انقلاب شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور ادامه داد: ملت ایران با مردانگی پای انقلاب ایستادند و با هر واقعه ای که دشمن علیه انقلاب ایجاد کرد مقاومت کردند.
وی ادامه داد: ایران کشوری امن در میان آتش کشورهای منطقه است و قوی ترین نیروی نظامی منطقه بدون شک جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: آمریکا نیروهای انتظامی و امنیتی خود را تربیت و به پاکستان و افغانستان برای ورود به ایران می فرستد اما ایران از مرزهای هوایی و زمینی امنی برخوردار است و نمی گذارد ارتش آمریکا وارد خاک ایران شود.

وی تصریح کرد: همه ابرقدرت ها در جنگ 8 ساله در برابر ایران قرار گرفتند اما از دل مقاومت ملت ایران، ایران قدرت منطقه شده و این اقتدار سبب شد دشمن در برابر ایران خاضع و ذلیل شود.

وی به ترورهای اول انقلاب و جاسوس هایی که در ایران نفوذ کرده بودند اشاره و اظهار کرد: آمریکا تروریست تربیت می کند اما نیروهای قوی ما در آسمان این تروریست را می گیرند که این نشان از اقتدار ماست و هیچ اطلاعاتی به این قدرتمندی نیست.

سردار نقدی با اشاره به اینکه حواس ها باید در برابر نفوذ دشمن جمع باشد ادامه داد: اخیرا دشمن کنواسیون کودک امضا می کنند که افراد زیر 18 سال مداخله دفاعی نداشته باشند در حالیکه این موضوع با شرع مغایرت دارد زیرا اسلام هر زن و مردی و هر پیر و جوانی را مکلف به مداخله در امور دفاعی می داند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نفوذ دشمن را نفوذ در باورهای مردم عنوان کرد و گفت: اینکه می گویند اگر با آمریکا رابطه داشته باشیم اوضاع خوب می شود اینطور نیست، این وظیفه بسیجیان است که روشنگری کنند.

وی گفت: روزانه 2.5 میلیون دلار به بدهی های خارجی آمریکا افزوده می شود و اقتصادش تمام است و دیگر اعتباری برای جنگ ندارد.

وی ادامه داد: عربستان که خود را دوست آمریکا می داند با تولید روزانه 10 میلیون بشکه نفت با جمعیتی که یک چهارم جمعیت کشور ماست اما فقیران زیادی دارد و 200 میلیارد دلار ذخایر ارزی این کشور را آمریکا به جیب زد و این نتیجه دوستی با آمریکاست.

وی گفت: شرط دوستی آمریکا در غارت و بردن منافع است و این را بسیجیان باید برای مردم بیان کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله برجام پرداخت و بیان کرد: عده ای فکر می کردند آمریکا قابل اعتماد است و تمام تحریم ها یکجا برداشته می شود، اما تحریمی برداشته نشد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) فرمودند مسئولان، وزرا، فرماندهان و غیره باید از قشر متوسط جامعه باشند تصریح کرد: کسی که 2 هزار میلیارد ثروت دارد درد مردم را نمی فهمد.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه برخورد با فتنه گران باید دقت کنیم وحدت و انسجام جامعه امری مهم است.

وی با اشاره به موضوع حقوق های نجومی گفت: جاداشت برخوردها جدی تری در این زمینه انجام شود.
وی ادامه داد: هرجا کارگزار نظام خطایی کند طبق فرموده امام علی (ع) باید تنبیه و عقوبت و تحقیر شود.
سردار نقدی اذعان کرد: اسلام در برخورد با کارگزاران مفسد شوخی ندارد و گذشت و اغماض برای توده مردمی است .

وی بیان کرد: اصل امر به معروف و نهی از منکر ایستادن در برابر فساد است.

وی پیرامون اقتصاد مقاومتی به واردات 60 میلیارد دلاری در کشور اشاره کرد و گفت: کشور ما مهد تولید سرامیک است و واردات سنگ نمای ساختمان توجیهی ندارد اگر 20 میلیارد دلار از این واردات را کم کنیم مشکل بیکاری در کشور رفع می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم باید توجیه شوند تا کالای تولید داخل را خریداری کنند و از خرید کالای خارجی خودداری کنند تصریح کرد: بسیج اصناف در این زمینه می تواند نقش آفرینی کند.

وی در پاسخ به سئوالی از سوی یکی از حاضران در زمینه انتخابات مطرح شد گفت: کسی که ولایتمداری اش ایراد داشته باشد قابل اعتماد نیست لذا افراد باید ببینند رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه چه می گویند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین