کد خبر: ۱۱۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
نخستین کمپین جامع اطلاع رسانی نظام بانکی کشور توسط ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و با حضور مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری رونمایی شد.
 نخستین کمپین جامع اطلاع رسانی نظام بانکی کشور توسط ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و با حضور مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری رونمایی شد.

به گزارش چهارشنبه شب شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران(ایبِنا)، این بانک همزمان با هفته بانکداری اسلامی و در راستاى انجام مسئولیت های عمومی خود در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمينه امور پولی و بانكى، با همکاری شهرداری تهران نسبت به اجرای كمپين جامع اطلاع رسانی نظام بانکی کشور اقدام کرده است. در قالب این کمپین، اطلاع رسانی گسترده با استفاده از بیلبوردها و فضاهای ارتباطی عمومی در زمینه نظام بانکی صورت می گیرد.

ولی اله سیف با اشاره به اینکه در قالب این کمپین زمینه معرفی خدمات بانکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم می شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت ارتباطی شبکه بانکی با 21 هزار شعبه، بسیار گسترده است و مد نظر است تا با هماهگنی ایجاد شده از این ظرفیت استفاده کنیم.

رییس کل بانک مرکزی افزود: از ظرفیت موجود برای معرفی هرچه بهتر و شفاف تر خدمات نظام بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور باید استفاده شود و اینگونه پویش ها استمرار پیدا کند.

در ادامه این مراسم مدير روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک مرکزی و نظام بانکی کشور در این زمینه گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به مناسبت هفته بانکداری اسلامی با همکاری نظام بانکی کشور و شهرداری تهران، «کمپین جامع اطلاع رسانی نظام بانکی کشور» را که کار اجرایی آن از دو ماه پیش آغاز شده است، اجرا می کند.

محمد على کریمی با اشاره به نخستین حضور بانک مرکزی در فضای تبلیغات محیطی اظهار داشت: این کمپین در رسانه های گوناگون از جمله تبلیغات محیطی، مطبوعات و رادیو و تلویزیون با کمک بانک های کشور و سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ابتدای هفته بانکداری اسلامی آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

مدير روابط عمومی بانک مرکزی ضمن تشکر از همکاری بانک شهر در این زمینه، هدف اصلی اجرای این کمپین را آگاه سازى مخاطب از اقدامات موثر نظام بانكى در حوزه اقتصادى كشور، اطلاع رسانی عمومی در خصوص فعاليت هاى بانكى روزمره عموم مردم و آگاهی دهی در زمینه مسائل بانکی و اقتصادی برشمرد.

به گفته کریمی با اجرای این کمپین، هموطنان با مفاهیم حوزه بانکی و اقتصادی آشنا می شوند و در برخی زمینه ها، هشدارهای لازم به آنها داده می شود.

‎محمد علی مشکیان مدیرعامل شرکت هم وطا آریا ایده پرداز و طراح این پویش نیز گفت: در این برنامه، پیام های هدفمند براي آگاه سازی مخاطبان از شرایط اقتصادی و اقدامات موثر نظام بانکی مورد توجه قرار گرفته است.

در جلسات ايده پردازى این کمپین، مسيرهاى متعددى را پيشنهاد کرديم و در نهايت سعى شد با استفاده از تصاوير اسكناس، موضوعات مستقيم و هماهنگ را در ذهن مخاطبين شكل دهیم.

‎وی افزود: در پيام هاى نوشتارى اصلى سعى كرديم به ساختارى كوتاه، موجز و هماهنگ در واژگان برسيم كه محتواى اصلى هر تبليغ، به صورت موثر و ماندگار در ذهن مخاطبين شكل بگيرد و در شعار دوم نسبت به اطلاع رسانی مستقیم تر پیام های مد نظر بانک مرکزی اقدام کردیم. کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور با عنوان «گره گشای تولید» از صبح روز پنجشنبه در تهران اکران می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین