|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
سرمربی تیم فوتبال قطر افزود: از لحاظ آمادگی به بالاترین سطح رسیده ایم و در برابر هواداران فوتبال ایران بازی تماشاگرپسندی را انجام می‌دهیم.
سرمربی تیم فوتبال قطر گفت: فردا با تیمی بازی داریم که از قدرتهای برتر فوتبال آسیا است.

 کانیو سرمربی تیم فوتبال قطر قبل از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال ایران گفت: فردا با تیمی بازی داریم که یکی از تیمهای برتر فوتبال آسیا است و باید شروع خوبی در راه رسیدن به جام جهانی داشته باشیم. آمادگی کامل را برای بازی فردا داریم و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم.
وی افزود: اینکه گفته می شود تیم ما از بازیکنان چند ملیتی استفاده می‌کند برمی گردد به اجرای قوانینی که فیفا برای تیم ما گذاشته چرا که شما مشاهده می‌کنید تیمهایی مانند آلمان و فرانسه هم با تغییرات زیادی در مسابقات بین المللی حضور دارند ولی درباره ما مطمئن باشید این تغییرات همیشگی است.

کانیو ادامه داد: می‌دانیم کجا آمده‌ایم و با چه تیمی بازی داریم چرا که ایران تیم بزرگی در فوتبال آسیا است و از هواداران بی شماری برخوردار است اما مطمئن باشید نود دقیقه بازی خوبی را مقابل ایران انجام خواهیم داد.

وی گفت: بازیکنان ایرانی از شخصیت بالایی برخوردار هستند و من سابقه کار کردن با اشکان دژاگر را داشته ام و از روش بازی و نقاط ضعف و قوت ایرانی ها با خبرم و مطمئن باشید فردا قدرتمان را نشان خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال قطر افزود: از لحاظ آمادگی به بالاترین سطح رسیده ایم و در برابر هواداران فوتبال ایران بازی تماشاگرپسندی را انجام می‌دهیم.

کانیو گفت: ما اردوی خوبی را برگزار کرده‌ایم و سعی می‌کنیم در بازی فردا همه تجربیاتمان را در زمین فوتبال به نمایش بگذاریم.

کانیو در پایان و درباره کی روش هم افزود: کی روش مربی قدرتمند و جهانی است و همه تلاشش را برای موفقیت ایرانی ها انجام داده و ما می‌دانیم با تیمی بازی داریم که بازی کردن در مقابل آنها سخت است ولی باز هم تاکید می‌کنم برای صعود به جام جهانی روسیه باید همه قدرتمان را در مقابل ایران نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین