|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
پروانه معصومي بازيگر سينما و تلويزيون با حضور در برنامه «خندوانه» درباره زندگي در گيلان اظهار داشت: حدود بيست سال است که به گيلان رفتم و در صومعه‌سرا زندگي مي‌کنم. به خاطر شلوغي تهران و گران بودن خانه‌ها به گيلان کوچ کردم.
رامبد جوان شب گذشته در برنامه «خندوانه»، ميزبان پروانه معصومي بازيگر سينما و تلويزيون بود.

برنامه «خندوانه» شب گذشته به همه دانشجويان غير ايراني حاضر در کشورمان تقديم شد.

سپس رامبد جوان مهمان برنامه خود را معرفي کرد و با او به گفتگو نشست.

پروانه معصومي بازيگر سينما و تلويزيون با حضور در برنامه «خندوانه» درباره زندگي در گيلان اظهار داشت: حدود بيست سال است که به گيلان رفتم و در صومعه‌سرا زندگي مي‌کنم. به خاطر شلوغي تهران و گران بودن خانه‌ها به گيلان کوچ کردم.

وي ادامه داد: بعد از سال‌ها زندگي در گيلان، امسال کشاورزان از فروش برنج‌هاي خود راضي بودند. ما هم بعد از مدت‌ها شاليزاري براي مصارف خود و اطرافيان داريم.

بازيگر سريال «راز پنهان» درباره اينکه اصالتاً اهل کجاست، گفت: پدرم متولد 1294 در شهر بيجار کردستان است. مادرِ پدرم اهل کبودر آهنگ همدان بود. پدرم فاميلي مادر‌بزرگم را انتخاب کرد و به همين خاطر فاميلي اصلي من «کبودرآهنگي» است. با وجود اينکه اصالتاً کرد هستم اما بعد از سال‌ها زندگي در گيلان، مي‌توانم بگويم يک گيله زنم (خنده).

معصومي درباره کوتاهي عمر و کمي فرصت با هم بودن اظهار داشت: زياد نبايد حرص بخوريم؛ چرا که زمان با هم بودن ما کنار هم کوتاه است. به قول مادرم زماني که خيلي شاد و غمگين هستيم به قبرستان برويم تا ببينيم آخرش جاي ما اينجاست. پس غمگين بودن فايده ندارد؛ آرامش داشتن خيلي بهتر است.

رامبد جوان از سريال «نشاني» و همکاري با پروانه معصومي به عنوان يکي از پروژه‌هاي خوب ياد کرد.

معصومي در خصوص لزوم حمايت از توليدات داخلي بيان کرد: همه وسايل من ايراني هستند. قبل از اينکه ضرورت خريد اجناس ايراني مطرح شود، من بيشتر جنس ايراني خريداري مي کردم.
بازيگر سريال «يوسف پيامبر» در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره «شور زندگي» عنوان کرد: عاشق گياهان خود هستم. کلکسيوني از افرا دارم؛ سبز شدن دانه‌اي که مي کارم، زندگي در من ايجاد مي‌کند. همچنين از احترام مردم نسبت به خودم لذت مي برم و خستگي 43 سال بازيگري از تنم به در مي‌آيد.

وي در خصوص دوران کودکي خود اظهار داشت: ما هفت خواهر و برادر بوديم. زياد شيطون نبودم و از طرفي چون همسايه ما هفت پسر داشت، بيشتر بازي‌هاي ما پسرانه بود و عروسک‌بازي نکردم!

معصومي در پايان رو به علاقه‌مندان به بازيگري گفت: من مدتي در گيلان کلاس بازيگري داشتم. تمام جوانان مي‌خواستند، سوپراستار شوند! به همين خاطر کلاس‌ها را تعطيل کردم؛ چرا که رسيدن به اين مرحله خيلي راحت نيست. بلکه صد در صد قبل از بازيگري، بايد انسان خوبي باشيم. به جوانان همين را مي‌گويم که اين رشته فقط براي برخي‌ درآمد زياد دارد. خود من فقط از محبوبيت بازيگري لذت مي‌برم.

براي اولين بار مريم سرمدي بازيگر سريال «آسمان هميشه ابري نيست»، در برنامه «خندوانه» حاضر شد و استند آپ کمدي خود را درباره اولين تجربه رانندگي‌اش سر صحنه يک فيلم اجرا کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین