|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
»
کد خبر: ۱۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱
یک نظرسنجی که توسط شبکه خبری سی.ان.ان منتشر شد نشان می‌دهد که اکثریت مردم آمریکا از استراتژی دولت اوباما در زمینه کاهش تحریم‌ها علیه ایران در ازای تعلیق برخی فعالیت‌های هسته‌یی‌اش حمایت می‌کنند.
این نظرسنجی که توسط شرکت بین‌المللی ORC انجام شد و نتایج آن روز پنج‌شنبه توسط شبکه خبری سی.ان.ان منتشر شد نشان می‌دهد که 56 درصد پاسخ دهندگان از "یک توافق موقتی که برخی تحریم‌های اقتصادی را لغو می‌کند و در ازای آن ایران را ملزم می‌کند که برخی مسوولیت‌های برنامه‌ هسته‌ای‌اش را بپذیرد، ولی آن را کاملا متوقف نکند و علاوه بر آن اجازه بازرسی بین‌المللی بیش‌تری را از تاسیسات هسته‌ای‌اش را بدهد" حمایت کردند.

39 درصد از پاسخ دهندگان با چنین توافقی مخالف بودند.

این نظرسنجی که برمبنای تماس‌های تلفنی بین 18 و 20 نوامبر صورت گرفت شامل 843 پاسخ دهنده بود و حاشیه خطای آن 3.5 درصد بود.

یک نظرسنجی که در تاریخ 19 نوامبر توسط روزنامه واشنگتن پست و شبکه خبری ای.بی.سی منتشر شد نشان داد که 64 درصد پاسخ‌دهندگان از توافقی که براساس آن "آمریکا برخی تحریم‌ها علیه ایران را لغو می‌کرد و ایران در ازای آن طوری برنامه هسته‌ای‌اش را محدود می‌کرد که تولید سلاح هسته‌ای برایش سخت‌تر شود" حمایت کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین