|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳
رئیس پلیس راه استان مازندران محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های این استان را که از ظهر امروز به اجرا درمی‌آید اعلام کرد و گفت: تردد از کرج به سمت مرزن‌آباد از ساعت 14 تا 24 روز جمعه ممنوع می‌شود.
تدبیر و امیدسرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت12ظهر روز پنجشنبه 24 مرداد تا ساعت 24 روز جمعه 25 مرداد از جاده کندوان، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: در جاده کرج - چالوس تردد انواع تریلی و کامیون ها کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت14 روز جمعه 25 مرداد تا ساعت 2 بامداد روز جمعه 26 مرداد ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع  و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17روز جمعه 25مرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 26 مرداد از 15 کیلومتری بالای مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: تردد همه انواع تریلی ها در جاده هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون ها به استثنای کامیونهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت12 تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 مرداد و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز جمعه 25 مرداد از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع می باشد.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 روز جمعه از آب اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی اظهارداشت: در جاده فیروزکوه تردد همه انواع تریلی ها به استثنای تریلی ها حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 25مرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ محمد نژاد عنوان داشت: مرکز کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن های 2182934 و 2182920 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای این استان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین