|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
علی رغم سخنان برخی از مسئولین که می گویند شبکه ملی اطلاعات محدود است باید گفت هیچ محدودیتی برای کاربران این شبکه وجود نداشته و هدف از ایجاد این شبکه دریافت خدمات با کیفیت بهتر، سرعت بالاتر، تعرفه کمتر و امنیت بالاتر برای کاربران بوده است.
صبح امروز اجرای فاز اول شبکه ملی اطلاعات با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،وزیر ارتباطات طی سخنرانی در مراسم افتتاح شبکه ملی اطلاعات که با حضور معاون اول رئیس جمهور در حال برگزاری است به چند نکته مهم در خصوص پروژه شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد.

واعظی گفت : در ابتدای دولت پس از بررسی های انجام شده مشخص شد که در زمینه زیرساخت های اینترنت با کشورهای هم‌طراز دیگر خیلی عقب هستیم.

وی در ادامه سخنان خود به مشکلات عدیده پیش روی این پروژه اشاره کرد و از تمام شرکت هایی که شبکه ملی اطلاعات را به این سطح از پیشرفت رساندند قدردانی کرد.

به گفته واعظی شروع پروژه شبکه ملی اطلاعات در برنامه چهارم توسعه کلید خورده است که ما توانستیم پس از تحول مرکز ملی فضای مجازی امروز به این جایگاه برسیم. وی با اشاره به این موضوع  گفت  اکثر کسانی که در دولت یازدهم بیشترین انتقادات را به  این شبکه ملی اطلاعات داشتند  کسانی بودند که در دولت قبل جزء مدیران بودند و کوچکترین قدمی برای تحقق این شبکه ملی برنداشتند.

وی ادامه داد: علی رغم سخنان برخی از مسئولین که می گویند شبکه ملی اطلاعات محدود است باید گفت هیچ محدودیتی برای کاربران این شبکه وجود نداشته و هدف از ایجاد این شبکه دریافت خدمات با کیفیت بهتر، سرعت بالاتر، تعرفه کمتر و امنیت بالاتر برای کاربران بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین