|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همبستگی ملت و دولت از مهمترین سرمایه های سیاسی کشور است و با برخورداری از این سرمایه، همه باید به اقتدار، امنیت و پیشرفت ایران کمک کنیم.
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همبستگی ملت و دولت از مهمترین سرمایه های سیاسی کشور است و با برخورداری از این سرمایه، همه باید به اقتدار، امنیت و پیشرفت ایران کمک کنیم.

 سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: دست یابی به این هدف تنها در سایه قدرت میسر است و افزایش قدرت جز در سایه اتحاد، همدلی و هم افزایی امکانپذیر نیست.

وی اظهارکرد: هدف و تلاش جمهوری اسلامی ایران، ثبات جهانی و برقراری صلح و آرامش برای همه ملت هاست.

سردار دهقان گفت: امنیت جهان هدف جریان های تروریستی قرار گرفته است و همه مردم دنیا نگران فعالیت این گروه های های تروریستی هستند.

وی اضافه کرد: این جریان های تروریستی که توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی ایجاد شده اند، امنیت جهانی را به خطر انداخته اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی به عنوان کشور و عنصری تاثیرگذار در معادلات سیاسی جهان و منطقه، گفت: این جایگاه در پرتو همبستگی، اتحاد ملی و انسجام برخاسته از هدایت رهبری انقلاب حاصل شده است.

وی اظهارکرد: این سرمایه عظیم موجب برقراری صلح، امنیت و اقتدار ملی در زمینه های مختلف شده است.

سردار دهقان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از پشتوانه های عظیم مردمی، ثبات و استقلال ملی قادر به مدیریت بحران های منطقه و جهان است.

وی افزود: جهانیان پذیرفته اند که ایران عنصری تاثیرگذار و نقش آفرین در معادلات سیاسی منطقه و جهان است و این سرمایه ای عظیم در دست ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور شرکت در شورای اداری و بهره برداری از چند طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و فرهنگی وارد اصفهان شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین