|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
دولتمردان جزیره کیش در سومین روز از هفته دولت با غبار روبی ، عطر افشانی و گلباران مزار شهدای گمنام با اسوه های ایثار و شهادت تجدید بیعت کردند .
در سومین روز از هفته دولت و با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، امام جمعه ، امام جمعه اهل سنت ، جمعی از معاونان سازمان ، روسای سازمان ها ، ادارات و فرماندهای نظامی و انتظامی با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با گلاب ناب ،غبار از مزار پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس این حافظان دین ، شرف و آزاد مردی برگرفتند .
مسئولان حاضر در مراسم با نثار تاج و شاخه های گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی ، یاد دولتمردان شهید رجایی و باهنر را گرامی داشتند و با آرمان های شهدای دوران دفاع مقدس آنهایی که امنیت و آرامش امروز کشور مدیون دلیر مردی ها ورشادت های آنها است بیعتی دوباره بستند .
دولتمردان جزیره کیش عصر پنجشنبه با حضور در مزار شهدای گمنام یکبار دیگر بر ماندن و حرکت بر مسیر ولایت ،شهدا و خدمت صادقانه به مردم یک بار دیگر با هم پیمان بستند .
هشتم شهریور ماه 1360 محمدعلی رجایی، دومین رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با محمد جواد باهنر نخست وزیر بر اثر انفجار بمبی در ساختمان نخست وزیری به شهادت رسیدند و پس از آن این روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با تروریسم نام گرفته و به مناسب شهادت این دولتمردان از دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین