|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
رئیس سازمان بسیج مستضفعین کشورگفت: نیروهای تکفیری با ماموریت های اسلام هراسی به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند.
 رئیس سازمان بسیج مستضفعین کشورگفت: نیروهای تکفیری با ماموریت های اسلام هراسی به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند.

 سردار محمد رضا نقدی عصر سه شنبه در دومین دوره آموزشی بسیج دانش آموزی در قم افزود: عوامل تکفیری با اجرای برنامه های اسلام هراسی درصدد هستند تا بین مسلمانانی که زیر پرچم اسلام هستند اختلاف بیندازند در حالی که باید بدانند شیعیان با اهل سنت برادر هستند.

وی گفت: گرایش به اسلام در کشورهای اروپایی و امریکایی افزایش پیدا کرده است از این رو تکفیری ها با اسم های مختلف به دنبال اسلام هراسی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین ادامه داد: باید با بصیرت وارد عرصه شد و مراقب بود تا در دام دشمن نیفتاد چراکه تکفیری ها از اهل سنت نیستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در منطقه صادر شده است گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه اثر گذاشته است و بسیاری با الگو گیری از این انقلاب در مقابل استکبار ایستادگی می کنند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به نقش بانوان در جبهه های ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: 7 هزار بانوی شهید در کشورمان وجود دارد که این بانوان با درس هایی از معرفت، شجاعت، بصیرت و همت بالا الگویی برای زنان و مردان هستند.

نقدی بیان داشت: زنان شهیده ای درتاریخ به یادگار مانده است که با حجاب وعفاف و شجاعت خویش در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و لحظه ای از اسلام جدا نشده اند.

وی با بیان اینکه افراد انقلابی از مبارزات خویش ناامید نشوند گفت: انقلابی بودن آسان است ولی انقلابی ماندن سخت است از این رو جوانان انقلابی باید ارزش های خویش را بشناسند و دچار غرور نشوند.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین افزود: باید نیروهای انقلابی تربیت کرد که با صراحت از حق خویش و اسلام دفاع کنند در همین راستا ممکن است با سختی هایی روبرو شد که نباید یاس غلبه کند.

دومین دوره آموزشی بسیج دانش آموزی با نام یاران انقلاب با ارائه آموزش های مهارتی و بصیرتی در قم در حال برگزاری است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین