|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
در همین راستا دکتر سید حسین داودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور پیامی به خانواده های درگذشتگان این سانحه دلخراش تسلیت گفت.
ساعت یک و ۲۶ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شهرستان رودان در کیلومتر ۲۰ محور رودان به بندرعباس دچار سانحه واژگونی شد.

 به نقل از مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، یکدستگاه آمبولانس حامل ۵ سرنشین شامل یک بیمار و دو همراه بیمار، راننده آمبولانس و بهیار از بیمارستان رودان قصد انتقال بیمار به بیمارستان فوق تخصصی شهید محمدی بندرعباس را داشتند که در بین راه دچار سانحه شده و متاسفانه ۳ تن از سرنشینان آمبولانس جان خود را از دست دادند.

در همین راستا دکتر سید حسین داودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور پیامی به خانواده های درگذشتگان این سانحه دلخراش تسلیت گفت.

در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آمده است: خبر دلخراش از دست دادن ۳ تن از سرنشینان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ رودان که در این حادثه بیمار، همراه بیمار و همکار متعهد و ایثارگر نظام سلامت، جان خود را از دست دادند، خبر ناگوار و تأسف‌برانگیزی بود که موجب  تأسف، تأثر و  اندوه  قلبی اینجانب و همکاران شد.

اینجانب، درگذشت ۳ تن از سرنشینان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ رودان را خدمت خانواده های محترم آنها و جمیع تلاشگران و خادمین عرصه سلامت تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن عزیزان جلیل‌القدر و صبری جزیل برای خانواده معزز آنان مسألت می‌نمایم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین