|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
دکتر مسعود پزشکیان گفت: نظر من درباره وزارت دکتر هاشمی همچون نظرهمه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مثبت است و به وزیر پیشنهادی بهداشت رای خواهم داد.

تدبیر و امیدوزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعد از انقلاب از دکتر سید حسن هاشمی وزیر پیشنهادی دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی، حمایت کردند.

وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اعلام حمایت از شخصیت جهادی و توانمندی‌های دکتر هاشمی گزینه پیشنهادی دکتر روحانی به مجلس برای این وزارتخانه، از برنامه‌های وی در حوزه نظام سلامت اعلام پشتیبانی کردند.

دکترهاشمی بهترین وزیر برای وزارت بهداشت است

دکتر علیرضا مرندی تنها وزیر بهداشتی که دو دوره در دولت‌های مختلف وزیر بهداشت شده است ضمن بیان اینکه دکتر هاشمی بهترین وزیر برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت: دکتر هاشمی انتخاب بسیار خوبی بود و اگر قرار بود بهترین گزینه کاندیدا برای این وزارتخانه شود، بی شک بهتر از ایشان نمی توانستیم انتخاب کنیم.

دکتر هاشمی توانا و پرکار است

نخستین وزیر بهداشت بعد از انقلاب در این خصوص گفت: دکتر هاشمی مدیری توانا و پرکار است و از لحاظ علمی جایگاه خوبی دارد.

وی افزود: به نظر من دکترهاشمی بهترین گزینه وزارت بهداشت است.

دکترهاشمی بسیار باهوش است

دکتر زرگر وزیر اسبق بهداشت با بیان نظر موافق خود با اعلام دکتر هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی حوزه نظام سلامت کشور، گفت: همه ما دکترهاشمی را به عنوان استاد بیمارستان فارابی می شناسیم. عملکرد خوب ایشان در این بیمارستان و باهوش بودن ایشان موجب رفع مشکلات سلامتی می شود.

دکتر هاشمی سابقه بسیار خوبی دارد

دکتر ایرج فاضل وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: دکتر هاشمی سابقه بسیار خوبی در حوزه پزشکی داشته و جامعه پزشکی از ایشان حمایت می کنند.وی افزود: دکتر هاشمی در شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و از نخبگان و خبرگان این حوزه به خوبی استفاده می کرد.

دکترهاشمی با سوابق جهادی موجب شکوفایی عرصه سلامت می‌شود

دکتر محمد فرهادی وزیر سابق بهداشت نیز در ادامه گفت: دکتر هاشمی سال‌ها در جهادسازندگی خدمت کرده است و مدت‌های طولانی در جبهه‌های جنگ حضور مستمر داشته و روحیه جهادی و شناخت خوبی که از سیستم بهداشت و درمان کشور دارد، همچنین سابق درخشان در مسئولیت های اجرایی از جمله دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ایشان نویدبخش آینده خوبی برای نظام سلامت است.

دکتر هاشمی توانایی عبور از چالش های حوزه سلامت را دارد

دکتر رضا ملک زاده وزیر اسبق بهداشت توانایی‌های بالقوه دکتر هاشمی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایشان مورد احترام جامعه پزشکی و بر کار گروهی واقف است، ولی هر وزیری که بیاید بدون حمایت‌های مجلس و دولت نمی‌تواند مشکلات حوزه نظام سلامت را مرتفع کند.

وی افزود: وزارت بهداشت کار سترگی است و امیدواریم با رای بالای مجلس دکتر هاشمی بتواند مشکلات این حوزه را حل کند ولی رفع این مشکلات جز با حمایت‌های اعتباری و معنوی دولت و مجلس میسر نیست.

نظرم در مورد دکتر هاشمی مثبت است و به ایشان رای می دهم

بر اساس گزارش وبدا، دکتر مسعود پزشکیان گفت: نظر من درباره وزارت دکتر هاشمی همچون نظرهمه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مثبت است و به وزیر پیشنهادی بهداشت رای خواهم داد.

وی افزود: دکتر هاشمی با حضور در کمیسیون برنامه‌های خود را تشریح و بر اجرای قانون تاکید کرده است بنابراین همه ما در کمیسیون با چنین وزیری موافقیم و به او کمک می کنیم.

دکتر هاشمی با دلسوزی برای خدمت به مردم و محرومان آمده است

دکتر طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم گفت: دکتر هاشمی یک شخصیت علمی و شناخته شده در دنیا و منطقه است و فردی با تجربه که رزمنده نیز بوده و روحیه جهادی دارد و به اعتقاد من اگر وارد میدان سلامت شود ایثار کرده و به دنبال مقام نیست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین