کد خبر: ۱۱۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
وی ادامه داد: از ورزشکاران، مربیان، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای حضور در این جلسه دعوت خواهد شد.
سخنگوی فراکسیون ورزش از برگزاری جلسه‌ای با حضور ورزشکاران و مسئولان وزارت ورزش برای بررسی عملکرد کاروان ورزشی در المپیک خبر داد.


سید فرید موسوی" سخنگوی فراکسیون ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به عملکرد تیم ورزشی ایران در المپیک گفت: هیئت رئیسه فراکسیون ورزش قرار است جلسه‌ای را به منظور بررسی وضعیت ورزشکاران ایرانی در المپیک ریو برگزار کند.

وی ادامه داد: از ورزشکاران، مربیان، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای حضور در این جلسه دعوت خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه تاکنون تاریخ برگزاری این جلسه مشخص نشده است، افزود: به دلیل احتمال تعطیلات سه هفته‌ای مجلس از هفته آینده، این جلسه طی دو روز آتی برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به مباحثی که قرار است در این جلسه مطرح شود، بیان داشت: تعداد مدال‌های دریافت شده در جریان مسابقات المپیک تفاوت چشمگیری نسبت به دوره‌های قبلی داشت لذا در این جلسه میزان امکانات ارائه شده به شخص مربیان و ورزشکاران بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: در روزهای آخر پیش از سفر ورزشکاران، ما هدف خود را حمایت از ورزشکاران و تیم ملی قرار داده بودیم و نمی‌خواستیم وارد بحث‌های چالشی شویم.

سخنگوی فراکسیون ورزش اظهار داشت:گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد دولت امکانات محدودی برای آماده‌سازی در اختیار تیم‌ها و ورزشکاران قرار داده بود تا حدی که برخی از ورزشکاران نتوانستند مربیان خود را در زمان مسابقات و در المپیک به همراه داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: فراکسیون ورزش خواهان ایجاد چالش برای حوزه ورزش نیست اما باید با بررسی نقاط ضعف و بر حسب تجربیات امروز برای 4 سال آتی برنامه‌ریزی اصولی‌تری انجام دهیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

موسوی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا مجلس از ابزار استیضاح در قبال وزیر ورزش و جوانان استفاده خواهد کرد، گفت: استیضاح یکی از ابزارهای نظارتی مجلس است اما اینکه ابتدا بدون بررسی راه‌های دیگری مانند سوال و برگزاری جلسات بخواهیم وارد بحث استیضاح شویم آن هم در سال آخر دولت مناسب نخواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین