|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
این نماینده مجلس دهم، تصریح کرد: نشست امروز و موارد مطرح شده در خصوص موضوع قراردادهای نفتی، بستر را برای تحقق منافع ملی مساعد کرد.
عضو کمسیون انرژی مجلس گفت: امروز در فضای آرام، ارزشی و با مدنظر قرار دادن منافع و امنیت ملی به عنوان یک اصل، تغییر در دیدگاهها شکل گرفت و سبب شد فضای مبهم، ناشی از اظهار نظرهای شخصی تعدیل شود و موضوع قراردادهای نفتی پرداخت شود تا آنچه به نفغ نظام است محقق شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، علی گل مردای در حاشیه نشست امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار نشست غیر علنی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با حضور وزیر نفت و رئیس هیئت تطبیق، مباحث بسیار خوبی مطرح شد که به طور حتم برای کشور سازنده خواهد بود.

عضو کمسیون انرژی مجلس افزود: امروز در فضای آرام، ارزشی و با مدنظر قرار دادن منافع و امنیت ملی به عنوان یک اصل، تغییر در دیدگاه ها شکل گرفت و سبب شد فضای مبهم، ناشی از اظهار نظرهای شخصی تعدیل شود و موضوع با حضور خود نمایندگان، کارشناسان و کمیسیون پرداخت شود تا آنچه به نفغ نظام است محقق شود.

این نماینده مجلس دهم، تصریح کرد: نشست امروز و موارد مطرح شده در خصوص موضوع قراردادهای نفتی، بستر را برای تحقق منافع ملی مساعد کرد.

وی با اشاره به ایرادهای که از سوی دفتر مقام معظم رهبری درباره قراردادهای نفتی اعلام شده است، گفت: کلیات موضوع قراردادها برای اقتصاد کشور پذیرفته شده است بدان معنا که اگر برخی ایرادها رفع شود قراردادها برای اجرا مشکلی نخواهند داشت از این رو نگرانی نمایندگان ناظر بر این اشکالات بود که سبب شد امروز موافقان و مخالفان سخن بگویند و وزیر نفت نیز توضیح های لازم را ارائه کند.

عضو کمیسیون انرژی گفت: برای کمک به اقتصاد کشور و تحقق منافع ملی، انتقال فناوری، افزایش برداشت از میدانهای مشترک نسبت به موضوع قراردادهای جدید نفتی اهتمام وجود دارد بنابراین بررسی و تبادل نظر ادامه خواهد داشت.

منبع: میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین