|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
»
نماینده‌ی مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در خانه‌ی ملت:
کد خبر: ۱۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
نماینده‌ی مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در خانه‌ی ملت گفت: «سعادت» جزو مفاخر آذربایجان‌غربی است.
«علیپور» افزود: ایشان سابقه‌ی 15 سال استانداری در استان‌های لرستان، آذربایجان‌غربی و قم دارند که جزو استان‌‎های حساس کشور هستند.

وی تصریح کرد: من پیش از این عرض کردم که امروز فرصت آزمون و خطا نیست و باید به فکر انتخاب فردی باشیم که با همه‌ی مسائل فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان آشنایی دارد که خوشبختانه این اتفاق نیز افتاد و فردی با تجربه به‌عنوان استاندار انتخاب شد.

نماینده‌ی مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در خانه‌ی ملت ادامه داد: «سعادت» فردی معقول و منطقی هستند و من انتخاب ایشان را به فال نیک می‌گیرم، امیدوارم با تفاهم، وحدت و همدلی با مسوولان اجرایی، نمایندگان، خانواده‌ی معظم شهدا و نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان بتوانیم پا به پای استان‌های موفق کشور حرکت کنیم.

وی افزود: ان‌شاءالله در دوره‌ی استانداری «سعادت» شاهد استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه‌ی آزاد ماکو هم‌چنین رشد و توسعه‌ی آن هستیم.

علیپور خاطرنشان کرد: ایشان پیش از انتصاب به‌عنوان استاندار آذربایجان‌غربی، به‌عنوان مدیرعامل منطقه‌ی آزاد ماکو انتخاب شده بودند و با مسائل و مشکلات آن آشنایی دارند، همین مساله سبب خوشحالی و امیدواری مردم ماکو نیز شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین