|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
مردانی با شکست برابر رقیبی از بریتانیا شانس رسیدن به فینال را از دست داد و باید منتظر راه یافتن به جدول شانس مجدد باشد.
 مردانی با شکست برابر رقیبی از بریتانیا شانس رسیدن به فینال را از دست داد و باید منتظر راه یافتن به جدول شانس مجدد باشد.

در ادامه رقابت‌های تکواندوی المپیک مبارزات اوزان 80+ کیلوگرم و 67+ کیلوگرم در حال برگزاری است. سجاد مردانی آخرین نماینده تکواندو ایران در دور یک چهارم نهایی  وزن 80 + کیلوگرم به مصاف ماهاما چو نفر دوازدهم رنکینگ جهانی از بریتانیا رفت و برابر این رقیب نتیجه را واگذار کرد. این دیدار با امتیاز طلایی به نفع نماینده بریتانیا به پایان رسید.

مردانی با هوگو و کلاه آبی به مصاف حریف رفت. در راند اول ماهاما چو سه امتیاز را گرفت  و در ادامه مردانی یک امتیاز را جبران کرد اما این راند با نتیجه سه بر یک به نفع نماینده بریتانیا پایان یافت. در راند دوم نماینده بریتانیا دو اخطار گرفت و یک امتیاز به نماینده ایران رسید و راند دوم نیز به نفع رقیب سه بر دو به پایان رسید. در راند سوم ماهاما چو دو اخطار دیگر گرفت و امتیاز دیگری به مردانی رسید تا مبارزه در عدد سه به تساوی برسد. با این نتیجه مبارزه به راند طلایی رسید. در این راند نماینده بریتانیا اولین امتیاز را گرفت و به نیمه نهایی رسید.

مردانی باید منتظر دیدار نماینده بریتانیا با برنده دیدار کره جنوبی و آذربایجان باشد که در صورت راهیابی ماهاما چو به دیدار فینال، مردانی می‌تواند در شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین