کد خبر: ۱۱۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
در سال های اخیر، تحولات داخلی و پیرامونی کشورها، ایران را در شرایط بس حساس و ویژه قرار داده است و بی شک با استمرار سیاست های واقع بینانه جنابعالی ، هموطنان عزیز را ، در حفظ و حصول ملک و ملت یاری می رساند.
یک نماینده سابق مجلس در نامه‌ای به رییس جمهور، ضمن ابراز نگرانی از شرایط حاکم بر فضای سیاسی ، اقتصادی کشور، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اظهارکرد :در صورت کناره گیری جنابعالی از کاندیداتوری ریاست جمهوری آتی، شاهد فرصت سوزی و آزار و اذیت طفل نوپای برجام توسط بدخواهان داخلی برجام و معاندان خارجی نظام،خواهیم بود که می‌تواند به فاجعه ای منجر شود که هیچ ایرانی شرافتمند، مسئول و آزادی، خواهان آن نیست.

در این نامه آمده است : شرایط حاکم بر فضای سیاسی ، اقتصادی کشور، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و بروز پاره ای نگرانی های عمیق در این زمینه مرا بر آن داشت ، نکاتی را با جنابعالی در میان بگذارم.

در سال های اخیر، تحولات داخلی و پیرامونی کشورها، ایران را در شرایط بس حساس و ویژه قرار داده است و بی شک با استمرار سیاست های واقع بینانه جنابعالی ، هموطنان عزیز را ، در حفظ و حصول ملک و ملت یاری می رساند.

عدم بهره گیری کافی و وافی ایرانیان، در عصر شتاب تاریخ ، از فرصت طلایی پسا تحریم ، در صورت کناره گیری جنابعالی از کاندیداتوری ریاست جمهوری آتی ، فرصت سوزی را کلید زده و آزار و اذیت طفل نوپای برجام توسط بدخواهان داخلی برجام و معاندان خارجی نظام، می تواند به فاجعه ای منجر شود که هیچ ایرانی شرافتمند ، مسئول و آزادی ، خواهان آن نیست.

حوادث تروریستی و جنگ افروزی های مطروحه در خاورمیانه و جهان ، جامعه بشری را در مسیری سوق داده است که صلح و امنیت در آن به طور جدی به مخاطره افتاده است و گزینه حمله نظامی به ایران ، کماکان، در دستور کار جریان های جنگ طلب آمریکا، اسرائیل و کشورهای تروریست پرور مسلمان نمای همسایه ، قرار دارد که بی تردید سیاست های غلط و ماجراجویانه و احساساتی رقبای شما، کشور ما را پرشتاب می تواند به سوی شرایط بحرانی جنگ سوق دهد، فلذا نگذارید غنچه های برجام و تعامل با دنیا را بشکنند و منافع نظام و کیان را در خطر قرار دهند. به قول شاملو، نشان بدهید که "برنامه طلوع خورشید هنوز لغو نشده است."

جریان رادیکال شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری، و مجلس شورای اسلامی اخیر، تمام جنب و جوش و هیجانش برای قبضه مجدد قدرت اجرایی کشور است در حالی که در دول نهم و دهم دیدیم علیرغم دستیابی به آن و برخورداری از ثروت افسانه ای نفت، قادر نشدند حتی ذره ای از مشکلات و مسائل پیچیده مملکتی را حل کنند و خسران دهشتناک و زیانباری به منافع ملک و ملت زدند و پروژه ایران هراسی را در جهان دامن زدند که تو وارت آن بودی وهستی و به خوبی مدیریت کردید.
ملت بزرگ ایران در ادامه حرکت انقلاب اسلامی و برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه های ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ و نهم اسفند سال ۱۳۹۴ ،اراده خود مبنی بر تحقق کامل آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند.

توفیقات مهمی که طی سه سال گذشته در عرصه های داخلی و خارجی در پرتو این حرکت عظیم نصیب کشور و نظام شده است، شاهد صادقی بر حقانیت این راه است. راهی که در جهان و ایران ، آغاز کرده اید، مجدانه ادامه دهید و در اعلام نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آتی ایران به خود تردیدی راه ندهید و با پاسخ مثبت به خواست مردم فهیم کشور و حضور در انتخابات آینده به نگرانی های ملت رشید ایران اسلامی خاتمه دهید.

کثرت کاندیداهای ریاست جمهوری که دانه های خوشرنگ دام برای انتخابات پاشیده اند، هرگز نتوانسته از میزان محبت مردم به شما بکاهد، بلکه تخریب ها و بی مهری های افراد جریان خاص ، علاقه و اشتیاق عموم اقشار جامعه را به جنابعالی دو چندان کرده است. بسیاری از جریانهای سیاسی آگاه کشور هم به مردم پیوسته اند.

در دنیای امروز، هیچ کس را یارای مقابله با افکار عمومی نیست، افکار عمومی در دست تو و خواهان استمرار حضور شماست. علی یارت.
با احترام مجدد
کمال الدین پیرموذن
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین