|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
تظاهرکنندگان همچنین شعارهایی را در محکومیت هدف قرار دادن چهره‌های دینی و شخصیت‌های مذهبی این کشور توسط نظام حاکم سر دادند.

جمعی از مردم بحرین روز جمعه باردیگر در اعتراض به سرکوب‌گری‌های رژیم آل خلیفه علیه شیعیان، تظاهراتی را در غرب منامه برگزار کردند.

 به نقل از شبکه خبری المنار، رژیم آل خلیفه روز گذشته بار دیگر مانع از برگزاری نماز جمعه توسط شیعیان این کشور شد که این اقدام خشم شیعیان بحرین را به دنبال داشت.

در همین راستا جمعی از ساکنان منطقه "الدراز" در غرب منامه با برگزاری تظاهرات و حمل تصاویر آیت‌الله عیسی قاسم، پدر معنوی شیعیان بحرین و پرچم‌های این کشور سرکوبگری‌های آل خلیفه را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان همچنین شعارهایی را در محکومیت هدف قرار دادن چهره‌های دینی و شخصیت‌های مذهبی این کشور توسط نظام حاکم سر دادند.

 جمعه گذشته نیز مقامات آل خلیفه از برگزاری بزرگترین نماز جمعه شیعیان این کشور ممانعت کردند.

همچنین نیروهای امنیتی بحرین برای پنجمین هفته پیاپی و پس از سلب تابعیت از آیت‌الله عیسی قاسم تدابیر شدید امنیتی در منطقه الدراز اتخاذ کردند.

در همین حال جمعی از ائمه جمعه و علمای بحرینی با صدور بیانیه‌ای اقدام آل خلیفه در ممنوعیت برگزاری نماز جمعه شیعیان و تداوم تدابیر امنیتی در منطقه الدراز را جنایتی از سوی نظام حاکم دانستند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین