|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود در المپیک ریو به مصاف میلاد بیگی، حریف ایرانی الاصلش که برای تیم آذربایجان مبارزه می کند رفت و بازنده میدان را ترک کرد.
مربی ایرانی میلاد بیگی که در نبرد کاملا ایرانی المپیک موفق به شکست خدابخشی شد از رقم خوردن این نتیجه ابراز ناراحتی کرد.

مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود در المپیک ریو به مصاف  میلاد بیگی، حریف ایرانی الاصلش که برای تیم آذربایجان مبارزه می کند رفت و بازنده میدان را ترک کرد.

بعد از این مبارزه، رضا مهماندوست، مربی تکواندو آذربایجان که زمانی سرمربی تیم ملی تکواندو ایران را عهده دار بود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد این مبارزه حساس گفت: چه بگویم، به هر حال ایرانی ام و از این نتیجه ناراحت هم شدم.

سرمربی ایرانی تیم ملی آذربایجان تاکید کرد: طی یک سال گذشته برای میلاد تمرینان بسیار سخت و فشرده ای را در نظر گرفته و او با تحمل همه این سختی ها اکنون به  عجوبه ای تبدیل شده که تنها به مدال طلا فکر می کند. در  این مدت میلاد اصلا باخت نداشت.

 سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

ایران در این دوره از بازی ها تا به حال صاحب پنج مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری صاحب مدال طلا شده اند و سعید عبدولی و قاسم رضایی در دسته های ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در ۵۷ -تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.

 
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین