|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
در ادامه رقابتهای تکواندو بازیهای المپیک ۲۰۱۶ امروز جمعه تیم ملی کشورمان که روز پنجشنبه توسط کیمیا علیزاده به یک نشان برنز دست پیدا کرد، برای کسب مدال طلا چشم به تلاش مهدی خدابخش در وزن ۸۰- کیلوگرم دارد.
تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم تیم ملی کشورمان کار خود را در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ با برتری قاطع مقابل نماینده هندوراس آغاز کرد و راهی دور دوم شد.

در ادامه رقابتهای تکواندو بازیهای المپیک ۲۰۱۶ امروز جمعه تیم ملی کشورمان که روز پنجشنبه توسط کیمیا علیزاده به یک نشان برنز دست پیدا کرد،  برای کسب مدال طلا چشم به تلاش مهدی خدابخش در وزن ۸۰- کیلوگرم دارد.

این تکواندوکار کشورمان برای اولین دیدار خود به مصاف «میگوئل فررا» از هندوراس رفت و با ارائه یک مبارزه برتر قبل از پایان راند سوم 13 بر یک صاحب پیروزی شد و به دور دوم راه پیدا کرد. خدابخش در مرحله یک هشتم نهایی باید با میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی الاصلی تیم ملی آذربایجان پیکار کند. بیگی دور نخست «کولیبالی» از مالی را ۱۳ بر ۶ شکست داده بود.

در قسمت بالای جدول گروه A که خدابخش در آن حضور دارد،  «استیون لوپز» آمریکایی با دو طلا و یک برنز المپیک در پنجمین حضور خود در این بازیها  «آلبرت گان» روسی را برتری ۷ بر ۴ از دور رقابتها خارج کرد. «محمد لوتالو» انگلیسی هم در پایان راند دوم «حیدرشاکر» استرالیایی را ۱۴ بر صفر شکست داد به مصاف لوپز در مرحله یک هشتم رفت. خدابخش و لوپز در صورت رسیدن به نیمه نهایی مقابل هم مبارزه خواهند کرد.

 سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

 
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین