کد خبر: ۱۱۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
سید حسن قاضی زاده هاشمی در آخرین برنامه سفر خود به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بیمارستان در حال ساخت امام خمینی (ره) شهرستان رابر بازدید کرد.
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در روستای قنات ملک شهرستان رابر با پدر سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی استانداری کرمان، سید حسن قاضی زاده هاشمی به همراه استاندار کرمان در سفر به رابر و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در روستای قنات ملک با پدر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهدای لوح سپاس از پدر سردار حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

در لوح اهدایی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به پدر سردار سلیمانی آمده است، امروز نام سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی از مرزهای ایران عزیز فراتر رفته است؛ نامی که برای دشمنان خدا و خلق او، نشانی از غضب الهی است و برای مردم منطقه نماد آرامش و امنیت.
در ادامه این لوح سپاس آمده است، خوشا بر احوال او و درود پرودگار بر شما که در پناه تقوا، مهر و اخلاق نیکتان، از آن نوجوان پرشور و جسور دیروز، دلاور مردی خداجوی و حقیقت خواه از جمع سربازان امام زمان (عج) و حامی مظلومان تربیت یافت؛ بالید و رشد کرد.

این لوح سپاس می افزاید، عمرش چو نامش بلند و سایه پرمهر شما پدر گرانقدر بر سرش مستدام باد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر چهارشنبه وارد استان کرمان شد.

وی امروز (پنجشنبه) به شهرستان های سیرجان، بافت، رابر سفر کرد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در آخرین برنامه سفر خود به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بیمارستان در حال ساخت امام خمینی (ره) شهرستان رابر بازدید کرد.

این بیمارستان در دو طبقه و با 3 هزار مترمربع زیربنا و با ظرفیت 34 تخت و با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

قرار است سید حسن قاضی زاده هاشمی در ادامه به جیرفت در جنوب استان کرمان سفر کند.
استان کرمان چهار دانشگاه علوم پزشکی دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین