|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت : کمیته امداد مسئول پشت میز نشین نیاز ندارد ، همه مسئولان و کارکنان کمیته امداد باید به عنوان مددکار به افراد تحت پوشش سرکشی کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شود.
 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت : کمیته امداد مسئول پشت میز نشین نیاز ندارد ، همه مسئولان و کارکنان کمیته امداد باید به عنوان مددکار به افراد تحت پوشش سرکشی کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شود.
 
سیدپرویز فتاح روز پنجشنبه در جمع مسئولان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا گفت : یکی از مهمترین عواملی که باعث شده تا انقلاب اسلامی بتواند از بسیاری مشکلات به خوبی عبور کند عملکرد مطلوب کمیته امداد در رسیدگی به وضعیت محرومان جامعه است .
 
وی اظهار داشت : مسئولان کمیته امداد باید بدانند که فعالیت آن ها با استفاده از نام بنیانگذار جمهوری اسلامی صورت می گیرد و عملکرد آنان به ویژه در حوزه فرهنگ باید باعث شود که مددجویان ضمن حفظ ارزش های اسلامی از جمله حجاب ، زیر علم انقلاب اسلامی باقی بمانند.

وی گفت : مبادا رفع فقر از افراد باعث شود که نیازمندان از مسیر انقلاب اسلامی خارج شوند چرا که برخی از مواقع فقر ارزشمند تر از بی نیاز شدن و خارج شدن از مسیر ارزش های اسلامی است.

فتاحی اظهار داشت: امروز شاهدیم که بسیاری از خانواده معظم شهدا هیچ مطالبه ای از مسئولان ندارند و تنها خواسته آن ها محفوظ ماندن دین و ایمانشان است.

وی تأکید کرد: مراقب باشید که نحوه رسیدگی ما به نیازمندان باعث نشود که آن ها از مسیر انقلاب خارج شوند.

وی با اشاره به وضعیت مددجویان کمیته امداد شهرستان پیشوا گفت : یک هزار و 300 خانواده در پیشوا تحت پوشش کمیته امداد می باشند و باید مشکل این افراد به گونه ای حل شود که دیگر هیچ نیازمندی در سطح شهرستان وجود نداشته باشد .

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت : مسئولان باید خود به دنبال فقرا و نیازمندان بروند و مشکل آنان را در حوزه مسکن ، ازدواج و سایر حوزه ها با کمک مسئولان و خیرین برطرف کنند.

وی مددکاری را اولویت کمیته امداد اعلام کرد و اظهار داشت : هر مسئولی که در کمیته امداد با هر حقوق و مزایایی مشغول به کار است در صورتی که مددکار شود ، از حق و حقوقش کاسته نخواهد شد.

وی تأکید کرد: کمیته امداد مسئول پشت میز نشین نیاز ندارد ، همه مسئولان و کارکنان کمیته امداد باید به عنوان مددکار به افراد تحت پوشش سرکشی کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شود.

فتاح روز پنجشنبه در سفری یک روزه به شهرستان پیشوا نشستی مشترک با فرماندار و امام جمعه پیشوا برگزار کرده و پس از دیدار با کارکنان کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان ، با جمعی از مددجویان این ارگان دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

پیشوا با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین