|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰
مهاجم تیم ملی آلمان رسما به عضویت ولفسبورگ در بوندسلیگا پیوست.
 مهاجم تیم ملی آلمان رسما به عضویت ولفسبورگ در بوندسلیگا پیوست.

ماریو گومز مهاجم تیم ملی آلمان که در یورو 2016 نیز برایتیمی ملی کشورش به میدان رفت در نهایت به عضویت سبزپوشان ولفسبورگ درآمد.  گومز که طی 236 بازی در بوندس لیگا، 138 گل به ثمر رسانده است، به ولفسبورگ ملحق شد.

گومز که اخیراً در لیگ ترکیه و بشیکتاش ترکیه توپ زد، پیش از این در فیورنتینا در لیگ ایتالیا نیز بازی کرده بود.

این مهاجم 31 ساله گلزن در سال 2013 از بایرن مونیخ راهی فیورنتینا شد و در ادامه به صورت قرضی در بشیکتاش توپ زد تا اینکه در نهایت تصمیم گرفت بار دیگر به بوندسلیگا بازگردد و این بار پیراهن ولفسبورگ را به تن کرد.

کلاوس آلوس مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ با خوشحالی از به خدمت گرفتن این بازیکن گفت: در زمستان نیز برای به خدمت گرفتن آلوس اقدام کردیم که موفق نبودیم و در نهایت خیلی خوشحال هستیم که این بازیکن را جذب کردیم. او یک بازیکن بین المللی است که قطعا علاوه بر کیفیت بالای بازی که دارد، می تواند از نظر تجربه تیمی نیز به تیم ما کمک کند.  

به گزارش ایسنا، دیتر هکینگ سرمربی ولفسبورگ نیز ردباره جذب این بازیکن گفت: از نظر من گومز بهترین مهاجم فوتبال آلمان است و آمار او به خوبی گواه این مسئله است. او شم بالای گلزنی دارد و در محوطه جریمه مهاجم بسیار خطرناکی است و خیلی خوشحال هستیم که او را در تیم داریم.

همچنین ماریو گومز نیز ابراز امیدواری کرد بتواند همراه تیم جدید خود موفق باشد و در سطح بین‌المللی حضور داشته باشد و نتایج خوبی کسب کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین