|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
سازمان لیگ نمی تواند برنامه مسابقات خود را به تعویق بیندازد اگر ورزشگاه یادگار امام تا زمان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی آماده نشود مجبوریم این بازی را در ورزشگاهی دیگر در تبریز برگزار کنیم.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید احتمال برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در شهر دیگر وجود دارد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان در مورد محل برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر گفت: از مسئولان ورزشی استان آذربایجان شرقی تشکر می کنم که پیگیر آماده شدن ورزشگاه یادگار امام هستند اما واقعیت این است که روند کار برای آماده سازی ورزشگاه راضی کننده به نظر نمی رسد. برخی از مصاحبه‌های منتشر شده خیلی امیدوار کننده به نظر نمی رسد.

وی ادامه داد: سازمان لیگ نمی تواند برنامه مسابقات خود را به تعویق بیندازد اگر ورزشگاه یادگار امام تا زمان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی آماده نشود مجبوریم این بازی را در ورزشگاهی دیگر در تبریز برگزار کنیم امیدوارم مسئولان استانی برای برگزاری این مسابقه در تبریز همکاری لازم را داشته باشند زیرا در غیر اینصورت مجبوریم که بازی را در خارج از استان برگزار کنیم. حیف است که این مسابقه در خارج از تبریز برگزار شود و مردم خوب تبریز از برگزاری این مسابقه محروم شوند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین