کد خبر: ۱۱۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
رائول لوزانو پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه در آخرین دیدار مرحله مقدماتی المپیک گفت: هر سه ست با اشتباهات زیاد شروع کردیم و این بازی را سخت کرد. هم ست اول و هم ست دوم تایم گرفتیم و این موضوع را یاداوری کردیم که اشتباهات زیاد است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست برابر روسیه گفت: بازیکنانم اشتباهات زیادی داشتند و هرچند تذکر لازم را هم دادیم اما اصلاح نشد و در پایان نتیجه را واگذار کردیم.

 رائول لوزانو پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه در آخرین دیدار مرحله مقدماتی المپیک گفت:  هر سه ست با اشتباهات زیاد شروع کردیم و این بازی را سخت کرد. هم ست اول و هم ست دوم تایم گرفتیم و این موضوع را یاداوری کردیم که اشتباهات زیاد است.

وی افزود: با توپ گیری و دفاع روی تور تلاش کردیم عقب افتادگی را جبران کنیم روسیه هم خوب بازی کرد. آنها تاکتیک بالآیی دارند بنابراین اگر عقب بیفتیم جبران سخت است
به هرحال این بازی تمام شده است و امیدوارم از آن برای بازی با ایتالیا استقاده کنیم.

لوزانو درباره تیم ایتالیا اظهار داشت: ایتالیا تیم خوبی است وتجربه زیادی در بازی های بین المللی دارد اگر صددرصد توانمان را ارایه کنیم و ایتالیا تحت فشار قرار بگیرد شاید نتواند بازی خود را ارائه دهد و احتمال صعود ما وجود خواهد داشت. امیدوارم این بازی بازی سال ایران باشد.

لوزانو درباره تغییراتی که در ترکیب ایران در فواصل بازی داشت تصریح کرد: ما احتیاج داریم از افراد دیگری هم استفاده کنیم تا یکسری از بچه ها در شرایط بازی قرار بگیرند تیم ما دوازده نفره است و ما باید ازدیگر دوستان هم استفاده کنیم و ببینیم کدام یک می‌توانند کمک کنند ممکن است افرادی که در شرایط المپیک نیستند این موضوع را درک نکنند.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین