|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
وی ادامه داد: مشکلی که در این زمینه وجود داشت این بود که فاصله حرکت اول و سوم من زیاد شد و ۲۰ دقیقه نشسته بودم که همین امر سبب شد کمرم سرد و خشک شود.
وزنه بردار تیم ملی ایران که عنوان ششمی المپیک سی و یکم در دسته ۱۰۵ کیلوگرم را کسب کرد گفت: برای اینکه مدال برنز را کسب کنم حرکت دوم را نزدم اما در نهایت به این مدال هم نرسیدم.

محمدرضا براری پس از کسب عنوان ششمی این دوره از مسابقات المپیک گفت: بعد از وزنه ۲۲۰ کیلویی درخواست وزنه برای چند بار عوض شد چرا که وزنه ٢٣١ کیلویی برنز بود.

وی ادامه داد: مشکلی که در این زمینه وجود داشت این بود که فاصله حرکت اول و سوم من زیاد شد و ۲۰ دقیقه نشسته بودم که همین امر سبب شد کمرم سرد و خشک شود.

براری در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی برای حرکت دوم افتاد، گفت: مربی برای یک‌ضرب و دوضرب شش بار می‌تواند وزنه را جابه جا کند. در دوضرب مربی من ۳ بار وزنه را تغییر داد و از طرفی من هم نمی‌خواستم برای ٢٣٠ کیلو بیایم و می‌خواستم وزنه ٢٣۱ کیلویی را مهار کنم که این اتفاق افتاد. رکورد من در تمرینات ٢٢٦ کیلوگرم بود.

این عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در پایان خاطرنشان کرد: می‌توانستم مقام بالاتری کسب کنم اما به خاطر مدال برنز یک حرکت را از دست دادم.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

  
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین