|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
وی با بیان اینکه امروز نبض بازار جهانی را نیز خود به دست گرفته ایم، به محوری ترین موضوعات در توافقات برجام اشاره کرد و آن خروج نام جمهوری اسلامی از ذیل پروتکل سازمان بین المللی بود.
استاندار البرز با تشریح دستاوردهای موفق برجام در حوزه سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: دستاوردهای برجام بنحوی بود که موجب شد درب دکان برخی سواستفاده گران بسته شود.

 استاندار البرز در دیدار با کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به تشریح تحولات پسا برجام پرداخت.

«سیدحمیدطهائی» با بیان اینکه در دولت یازدهم به ویژه بعد از مذاکرات شاهد تحولات ویژه ای در بخش سیاسی و اقتصادی بوده ایم گفت: در دولت دکتر روحانی به ویژه در بخش سیاست خارجی دستاوردهای ارزشمندی حاصل شد، آنچه بنا به اذعان بخش خصوصی اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را در سفرهای هیات دولت به خارج از کشور به همراه داشت.

استاندار البرز با بیان اینکه در طول سالهای تحریم کشورهای زیادی از حصر اقتصادی جمهوری اسلامی سو استفاده می کردند،تصریح کرد: مسلم است که برجام به نفع خیلی از کشورها نبود چرا که توانست درب دکان سودجویان را ببندد.

عالی ترین نماینده دولت در استان با اشاره به آثار فروش نفت به برخی کشورها در آن ایام خاطرنشان کرد: دشمنان عرصه را بنحوی تنگ کرده بودند که باید نفت خود را در اختیار آنها قرار می دادیم و در عین حال جنس های تحمیلی هم روانه بازارهای ما می شد.

وی با بیان اینکه امروز نبض بازار جهانی را نیز خود به دست گرفته ایم، به محوری ترین موضوعات در توافقات برجام اشاره کرد و آن خروج نام جمهوری اسلامی از ذیل پروتکل سازمان بین المللی بود.

طهائی با عنوان اینکه در توافقات برجام نام ایران از ذیل پروتکل سازمان ملل خارج شد و این اتفاقی بی بدیل در طول تاریخ تشکل این سازمان بوده است گفت: در توافقات برجام در کنار تقویت قدرت دفاعی، حقوق هسته ای خود را نیز تثبیت بخشیدیم و به دنیا ثابت کردیم که دنبال جنگ و دشمنی هم نیستم اما از تقویت قدرت دفاعی خود نیز نمی گذریم.

استاندار البرز با اشاره به اتحاد سران قوا در موضوع برجام که مسئله ای مرتبط با صیانت از حقوق نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: امروز شرایط کشورمان در دو بخش سیاسی و اقتصادی نسبت به قبل بهبود یافته و تورم اقتصادی از بیش از 46 درصد کاهش و به شرایط پایدارتری رسیده ایم.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین