کد خبر: ۱۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۲
تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل لبنان با ۴ گل به پیروزی رسید.
ایران :دانیال داوری، مهرداد بیت آشور، حسین ماهینی، امیر حسین صادقی، سیدجلال حسینی(مازیار زارع ۵۷)، رضا حقیقی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه(قاسم حدادی فر ۷۱)
سرمربی:کارلوس کی روش

شرح گلها:
۱-۰ (ایران ) : امیرحسین صادقی در دقیقه ۳۹ با یک پرش خوب در محوطه جریمه لبنان کرنر ارسالی از جناح راست را به گل اول بازی تبدیل کرد . او که با ریش بلند ، چهره ای متفاوت با خودش دارد انتقام ایران را از دروازه جنوبی ورزشگاه اسپرت سیتی گرفت.

۲-۰ ( ایران): پاس خوب قوچان نژاد به مرکز محوطه جریمه با ضربع برق اسای دژاگاه به گل دوم بازی تبدیل شد .

۳-۰(ایران ): خطای پنالتی روی شجاعی را نکونام در دقیقه ۵۵ به گل سوم تبدیل کرد .

۴-۰(ایران):آمار گلزنی قوچان نژاد کماکان پابرجاست . او بازهم گل زد ، این بار روی پاس علی شحاعی در دقیقه ۶۵. گوچی توپ را در گوشه محوطه شش قدم در احتیار گرفت و آن را از بین سه نفر به دروازه حریف قل داد .

۴-۱(لبنان):دقیقه ۷۹ لبنان با حرکت تماشایی مهاجم خود به گل رسید . او از گوشه محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد و با نفوذ به عمق ، بیت اشور را فریب داد و دروازه دانیال داوری را باز کرد.

لحظات حساس:
دقیقه ۲۵- ˈعلیرضا جهانبخشˈ با حرکت پا به توپ، خود را به پشت محوطه جریمه لبنان رساند اما ضربه وی راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه۲۶ - ضربه سر ˈرودا عنترˈ کاپیتان لبنان که با غفلت مدافعان ایران همراه شده بود از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴ - در یک رفت و برگشت، ˈجواد نکونامˈ در پشت محوطه جریمه لبنان توپ را در اختیار گرفت که ضربه وی با واکنش مناسب دروازه بان لبنان روبرو شد.

دقیقه۶۶- محمد نوی پاس عالی جهانبخش را با بی دقتی هدر داد .

دقیقه ۶۹ - همکاری بازیکنان ایران و پاس عرضی جهانبخش در نهایت به نکونام رسید و او با یک شوت ، توپ را به گلر لبنان داد.

اتفاق ویژه :
این دیدار در حالی از ساعت ۱۹ امروز در گروه دوم از مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا به میزبانی لبنان آغاز شد که انفجارهای صبح امروز در بیروت، آنرا تحت تاثیر خود قرار داده است.انفجارهای صبح امروز در بیروت سبب شد تا فدراسیون فوتبال کشورمان خواستار تعویق دیدار با لبنان شود، اما ناظر چینی کنفدراسیون فوتبال آسیا با آن مخالفت کرد.در نهایت دیدار دو تیم ایران و لبنان بدون حضور تماشاگران و تحت تدابیر شدید امنیتی آغاز شد.

منبع: سایت گل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین