|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
پیام تشکر همسران شهدای مدافع حرم از کیانوش رستمیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش بسیج مستضعفین، متن نامه همسران شهدای مدافعان حرم به این شرح است:
همسران شهدای مدافعان حرم در نامه‌ای، از کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری در بازی‌های المپیک 2016 ریو، به خاطر اهدای مدال طلای خود به شهیدان مدافع حرم قدردانی کردند.

پیام تشکر همسران شهدای مدافع حرم از کیانوش رستمیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش بسیج مستضعفین، متن نامه همسران شهدای مدافعان حرم به این شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام و درود خدا به امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر دفاع مقدس که آزادی و جمهوری اسلامی را به معنای حقیقی کلمه برای همه نسل های انقلاب به ارمغان آورده و میراث ارزشمند اسلام ناب را با محور«ولایت» نزد جاماندگان به امانت نهادند.

ارادت قلبی محضر امام خامنه‌ای عزیز که همواره با هوشیاری معمقانه و آگاهی هوشمندانه‌شان، نقاط عطف این انقلاب و انقلاب های بشریت در سراسر گیتی را راهبری می نمایند و توفیقات امروز جهان اسلام در جبهه مقاومت مرهون معظم له و لبیک شهدا و جانبازان و رزمندگان مدافع حرم می باشد که موجب گشته است بار دگر، استواری و صلابت نسل های سوم و چهارم ایران اسلامی و جوانان غیور عراق و سوریه و افغانستان و لبنان و... به دنیا نمایان شود که این نسل همان نسل غیرتمند انقلابی است و برای این نسل، میدان جنگ یا صحنه ورزش قهرمانی یکی است.

آنگونه که قهرمان بسیجی و پهلوان دلاور وزنه‌برداری، کیانوش رستمی با نام خداوند سبحان مقابل دوربین های زنده دنیا ظاهر شده و پس از قهرمانی نیز با سجده الهی، مدال طلای خویش را به همت همسنگران خویش در دفاع از حریم امن زینبی(س) تقدیم نمود.

جای دارد به نیابت از شهدای عزیزمان به این قهرمان نام‌آور تبریک و خداقوت گفته و به پاس اهدای این مدال ارزشمند به شهدای عزیز مدافع حرم تشکر نماییم.

آری قهرمانانی که کربلاییان زمان را نام می برند، کاری زینبی می کنند که موجب ماندگاری عنوان قهرمانی شان گردیده و پهلوانی را لایق و شایسته می گردند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین