|
|
امروز: چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
حاتمی در مورد عملکرد خودش در بازی‌های گذشته گفت: یک بازی را به‌ دلیل مصدومیت از دست دادم و بدشانسی من این بود که یک مریضی بد گرفتم .
روزنامه خبرورزشی نوشت: فرزاد حاتمی مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی از عملکرد خودش در بازی‌های ابتدایی لیگ برتر راضی نیست.

حاتمی ابتدا در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل ماشین‌سازی گفت: خوشحالم که دربی تبریز را بردیم. اتفاق مهم در این مسابقه رفتار بسیار حرفه‌ای و جوانمردانه هواداران دو تیم بود که در کنار یکدیگر این بازی را تماشا کردند و هیچ مشکلی هم ایجاد نشد. در فوتبال این چیزها باقی می‌ماند و هواداران تبریزی نشان دادند که فرهنگ بالایی دارند.

او در ادامه در مورد شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر و اینکه کدام تیم‌ها رقیبان جدی این تیم محسوب می‌شوند، عنوان کرد: صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است و بردهای ما باید تداوم داشته باشد. تازه در اول راه هستیم و خیلی از تیم‌ها دنبال قهرمانی هستند. مطمئناً در هفته‌های آینده کار سختی در پیش خواهیم داشت، من فکر می‌کنم پرسپولیس، استقلال و سپاهان اصلی‌ترین رقیبان تراکتورسازی برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

حاتمی در مورد عملکرد خودش در بازی‌های گذشته گفت: یک بازی را به‌ دلیل مصدومیت از دست دادم و بدشانسی من این بود که یک مریضی بد گرفتم و نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم. من فقط یک گل زدم و از عملکردم راضی نیستم. با این حال خوشحالم که تراکتورسازی نتایج خوبی گرفت و امیدوارم در آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

جاسم کرار بازیکن عراقی تراکتورسازی که در سال‌های اخیر حاشیه‌های زیادی در فوتبال ایران داشت، اخیراً یک اتومبیل جگوار تهیه کرده و در تبریز با آن تردد می‌کند. همین موضوع باعث شده تا او بین بازیکنان حسابی سوژه شود. فرزاد حاتمی مهاجم تراکتورسازی در مورد این موضوع می‌گوید: همه چیز کرار عجیب است و او حالا ترجیح می‌دهد جگوار سوار شود. البته ما خوشحال هستیم، وقتی کرار جگوار سوار می‌شود انگار ما سوار می‌شویم. جدا از شوخی باید بگویم کرار و ادینهو دو بازیکن خارجی خوب ما هستند و با آن‌ها رابطه بسیار خوبی دارم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین